חיפוש

ליאו עיצובים ממליצים – עשה ואל תעשה עם שידות איפור

כשמדובר בשידות איפור – אין מקום לפשרות. אם רכשת אחת כזו – כנראה שאיפור מהווה חלק לא קטן בחייך – ומכאן שעלייך לשמור עליה ולטפח אותה – ולדאוג שלא יחסר דבר בחלקתה.

 

אז מה לא עושים בפינת איפור בשום פנים ואופן?

שידת איפור, כשמה כן היא ומטרתה אחת. לכן כל שימוש אחר שייעשה בה עלול לפגום במטרתה. זהו לא שולחן עבודה. שידות איפור לרוב אינן גדולות מדי, וזאת במטרה להעניק לך מקסימום נוחות לגשת לכלל התכשירים גם כשאת בישיבה מול המראה. לכן הוספת מחשב או ציוד משרדי עלולים להפוך את השימוש בשניהם למאוד לא נוח.

בנוסף מאחר ואיפור הינו מלכלך, לא מומלץ בכלל לערבב אותו עם שאר העיסוקים, כי קיימת פה סכנה ממשית לחיי המחשב הנייד או המחברות שלך, במקרה של תאונת עבודה…

כשאת מסיימת להשתמש בכל אחד מכלי האיפור החזירי אותם למקומם! נכון מדובר בפעולה פשוטה, אז מגוחך אפילו לציין אותה – אך העצלות לפעמים מושלת בנו, ובהמשך נסביר למה הפעולה הזו כל כך חשובה.

 

איך לסדר את שידת האיפור שלך בצורה מיטבית?

ארגוניות איפור הן ה – להיט של השנים האחרונות בתחום ה- OCD. מדובר בתיבות קטנות, חלקן עם מגירות – שמאפשרות לסדר את חפצי האיפור שלך בצורה הנעימה ביותר לעין – מה שנקרא עושה חשק להיות מאורגנים. ניתן למצוא אותן בחנויות כלבו רבות, במחירים מצחיקים – שכן מדובר בחתיכת פלסטיק.

עכשיו, לאחר שסידרת את כל האיפור בארגוניות שעל השידה, יהיה לך קל הרבה יותר לשמור גם על הניקיון שלה.

 

סדר וארגון בשידת איפור אינו המלצה כפי הוא חובה! וזאת מדוע?

גם כשיהיו עליה חפצי איפור בלבד – חשוב לדאוג שהשידה עצמה תהיה נקייה בסוף היום. אם תקומי בבוקר לאחר שבערב הקודם לא העברת אפילו מגבון על השידה, ייתכן שכשתתארגני, המרפק שלך יפגוש בעיפרון השחור שנמרח אתמול על השידה – ומהי ההגדרה של מצב כזה אם לא אסון?

 

שמירה על המראה – לכל שידת איפור קיימת מראה שמחוברת אליה – ומראה נקייה היא המפתח לאיפור נכון שמתכתב עם המציאות. לכן בכל כמה ימים, כשמתחילים להופיע עליה כתמים או אבק – עברי עליה במהירות בעזרת ספריי מתאים וקצת נייר.

 

לסיכום, שידת איפור דורשת תיחזוק – שלא אמור לעלות על מספר דקות ביום. אך בכדי לא ליצור טעות נגררת, וכדי להצדיק את הרכישה הזו מלכתחילה, חשוב להקפיד על שגרת טיפוח השידה, כפי שאתן מקפידות על שגרת טיפוח הפנים. 

שידת איפור

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא