חיפוש

פתרונות הצללה לגינה – הפתרון לאירוח מושלם

בכל הנוגע ליצירת חלל חיצוני נוח ומזמין, מציאת פתרון ההצללה המתאים היא חיונית. הצללה לא רק מגינה עלינו מפני השמש הקשה אלא גם משפרת את האסתטיקה של הגינה, הגג והמרפסת שלנו. אחת הבחירה הפופולרית היא רשת הצל, אפשרות רב – תכליתית וחסכונית במיוחד המציעה כיסוי נרחב.

אם אתם בדיוק מחפשים את הדרך הנכונה ביותר להוסיף פתרון הצללה לגינה שלכם, הגעתם למקם הנכון. במאמר הבא נבדוק את הסוגים השונים של רשתות צל הזמינות, היישומים המומלצים שלהן, ואת הגורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת רשת הצל המושלמת לצרכים הספציפיים של הגינה שלכם.

 

רשתות צל והתקנה

רשתות צל עשויות בעיקר מחוטי פוליאתילן ארוגים בצפיפות גבוהה, וכתוצאה מכך נוצרת מה שמכונה רשת צל סרוגה. רשתות אלו מציעות מספר יתרונות, כולל עלות עם תועלת גבוהה בהשוואה לחלופות כמו פרגולות או סככים.

ניתן להשתמש בהם במסגרות שונות, כמו גינות, גגות ומרפסות, וניתן להתקין אותם בקלות בעזרת אביזרים מתאימים. כדאי להיוועץ עם טרנקילו לקבלת פתרון הצללה מותאם, חשוב לציין כי ישנם סוגים שונים של רשתות צל, כל אחת מיועדת למטרות ספציפיות.

רשתות צל והתקנה

בחירת רשת הצללה הנכונה

בחירת רשת הצל המתאימה כרוכה בהתייחסות לשני פרמטרים מרכזיים: משקל נקי למ"ר וסוג הגימור ההיקפי. משקל הרשת למ"ר קובע את צפיפותה וחוזקה, כאשר משקלים גבוהים יותר מספקים יותר צל. בנוסף, סוג הגימור ההיקפי משפיע על התקנת הרשת ועל עמידותה.

בחירת רשת הצללה הנכונה

סוגי רשתות

רשת צל עם טבעות סביב ההיקף נתפרת לרוב עם צלעות ישרות וטבעות אלומיניום או פליז ומשובצות כל 50 ס"מ. רשת מסוג זה מציעה שלוש רמות צפיפות: 140 גרם, 180 גרם ו – 325 גרם. ניתן לתלות אותה על סוגים שונים של בנייה ועמודים, מה שהופך אותה למגוונת מאוד ומתאימה לאזורים קטנים יותר.

מנגד, רשתות צל היפרבוליות, התפורות בצלעות מעוקלות, מאפשרות התקנה ומתיחה רק מהפינות. הן זמינות באותן שלוש רמות צפיפות.

עבור גדלים קטנים יותר עד כ-25 מ"ר, ניתן להשתמש ברצועות מתיחה להתקנה, בעוד שגדלים גדולים יותר דורשים כבל פלדה מובנית מושחלת סביב ההיקף והמותחנים. רשתות צל היפרבוליות עם כבל מובנה ידועות בעמידותן בפני רוחות חזקות ובאפשרות להתקין אותן במקומות גבוהים.

 

מצאו ספק מקצועי

כאשר מחפשים פתרון הצללה לגינה, כדאי למצוא מותג המתמחה במתן אפשרויות הצללה מותאמות לדרישות הייחודיות שלכם, בעלי מומחיות ומגוון רחב של מוצרים, שמוכנים להדריך אתכם בבחירת רשת הצל המושלמת התואמת הן להעדפות האסתטיות והן לצרכים הפונקציונליים שלכם. 

לסיכום, מציאת פתרון הצללה מתאים לגינה שלנו היא משימה חשובה בדרך ליצירת חלל חיצוני מזמין ונוח. רשתות צל מציעות אפשרות חסכונית ורב – תכליתית, עם סוגים שונים המיועדים לעמוד בדרישות ספציפיות.

התחשבות בפרמטרים כמו משקל נטו למ"ר וגימור היקפי יעזור לכם לבחור את רשת הצל המתאימה ביותר. מומלץ למצוא מותג שמספק ייעוץ מקצועי ומגוון רחב של אפשרויות הצללה, ומבטיח את פתרון ההצללה המושלם לגינה שלכם.

פתרונות הצללה לגינה - הפתרון לאירוח מושלם

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא