חיפוש

מזוזות בעיצוב אישי ומודרני

בין הדברים המובהקים ביותר שמאפיינים בית יהודי ניתן לכלול את המזוזה, שקבועה בפתח הבית ונועדה על מנת להעניק שמירה על דייריו. למזוזה הקלאסית יש מראה אחיד ומוכר לכולנו, אך עם השנים המזוזות קיבלו פן עיצובי וייחודי יותר, כך שכל אחד מאיתנו יוכל לרכוש לביתו מזוזה בעיצוב מודרני ולטעמו העיצובי האישי. היכן תוכלו לקנות מזוזות בעיצוב אישי לבית שלכם?

 

על המזוזה והחשיבות שלה בדת היהודית

כאמור, המזוזה היא מאפיין חשוב ומובהק של בתי יהודים, ובארץ ישראל ניתן למצוא את המזוזה כמעט בכל בית שאליו תגיעו – ללא קשר אם דיירי הבית הם דתיים, מסורתיים או חילונים. את המזוזה יש לקבוע בצד ימין של הכניסה לכל חדרי הבית, מלבד חדרי השירותים והמקלחת.

קביעת מזוזה היא מצוות עשה ביהדות, וכאשר קובעים מזוזה בפתח החדר נהוג לברך ברכת "ברוך אתה ה', אלוהינו מלך העולם, אשר קדשנו במצוותיו וציוונו לקבוע מזוזה". הקיבוע של המזוזה נדרש להיות יציב ועמיד, ועליו להכיל קלף מזוזה שנכתב על ידי סופר סת"ם.

 

מזוזה בעיצוב אישי – למה צריך את זה?

כיוון שהמזוזה נוכחת כמעט בכל חדרי הבית, רבים מאיתנו מעוניינים להתאים אותה אל הסגנון העיצובי שמאפיין את חלל הבית ואת החדרים בו – על מנת שתיווצר הרמוניה בין המזוזות לבין הסגנון העיצובי של שאר הבית. כמו כן, כאשר בית המזוזה הוא מעוצב ומפואר, הדבר יכול להצביע על עוצמת הכבוד שאנו חולקים למצוות קביעת המזוזה ולחשיבות הרבה שאנו מייחסים למזוזה כאלמנט חשוב ומרכזי בבית.

כיוון שהמזוזה קבועה בכניסה לכל חדר בבית (כאמור, מלבד חדרי השירותים והמקלחת), היא מלווה אותנו לאורך כל שעות היום ומהווה אלמנט משמעותי גם מבחינת הנראות שלו. זוהי סיבה נוספת מדוע כדאי להתאים את עיצוב המזוזה לטעם העיצובי שלכם ולסגנון בו מעוצבים שאר חלקי הבית.

 

היכן ניתן לקנות מזוזה בעיצוב אישי ומודרני?

אם אתם מעוניינים להתאים את בית המזוזה בבית שלכם אל הטעם העיצובי הייחודי שלכם, תוכלו לעשות זאת על ידי פנייה אל דריה תבל – אמנית שעוסקת במזוזות מעוצבות.

אצל דריה תוכלו לקחת את הסטייל העיצובי והמודרני צעד אחד קדימה – ולהתאים לעצמכם מזוזה ייחודית ואיכותית, שעשויה כולה, שימו לב – מבטון! אמנם האסוציאציה הראשונה שעולה לנו ברגע שאנו חושבים על בטון היא שמדובר בחומר אפור וגס, אך גן שיטוט קצר באתר האינטרנט של דריה יוכל להספיק בשביל להפריך את המחשבה הזו!

בטון ועיצוב אומנותי יכולים להשתלב בצורה נהדרת ביחד – והדבר נכון ביתר שאת כאשר מדובר במזוזה, שצריכה להיות חזקה ועמידה (בייחוד כאשר מדובר על בית מזוזה שקבוע בפתח הבית, וחשוף לפגעי מזג האוויר השונים או לבלאי טבעי). בית מזוזה שעשוי מבטון משלב הן עיצוב מודרני והן עמידות רבה!

כניסה לבית מודרני

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא