חיפוש

כך תעצבו את הבית במחירים משתלמים

עבור הרבה אנשים, המחשבה על עיצוב הבית מייד מובילה למחשבה על חור בכיס. אנחנו משתוקקים לשדרג, לשנות, לגוון, לעצב ולסגנן. אנחנו ממש רוצים להרגיש שהבית שלנו חי ומשתנה ונושם כמונו, שאנחנו בוחרים לגור במקום שמותאם לטעם הדינמי שלנו. אז האם אפשר להגשים את החלום ולעמוד בתקציב? בהחלט! השאלה היא איך.

 

מחלום למציאות

מפתיע לגלות כמה מהר הופך הבית שלנו למוכר ושגרתי. ככה זה, כשאנחנו מסתובבים באותו החלל יום אחר יום אחר יום. לכן, אפשר להבין את אלו המתארים את תהליך עיצוב הבית כתחושת פריחה וחדשנות. מרכזי עיצוב מובילים, כמו סנאנס – עיצוב הבית קיימים בדיוק כדי לעזור לנו להגשים את החלום הזה, שיכול להפיח חיים חדשים בכל תחומי חיינו.

ומה המחיר? תלוי את מי שואלים. אבל השורה התחתונה היא שאפשר להגיע לתוצאות מרהיבות ומרגשות גם מבלי לשבור תוכנית חסכון. הטיפ הראשון והחשוב מכל, הוא להיעזר בבעל מקצוע מיומן, מוסמך ומומלץ. אין לתאר כמה טעויות יקרות יכולות להימנע אם פועלים לצד אדם שעבר דבר או שניים בתחום.

 

היתרונות של הכל-במקום-אחד

טעות נפוצה אחת בעולם עיצוב הבית היא פנייה לשלל אנשי מקצוע מתחומים שונים. ספק אחד לוילון, ספק אחר לטפט, עוד אחד לשטיח ועוד אחד לחיפוי הקיר. כל אחד מהם ימשוך לכיוון משלו ולא פעם גם יחבר אתכם עם אנשי מקצוע משלימים מהם הוא גוזר עמלה לכיסו.

חסרון נוסף הוא במישור האסתטי: אנשי מקצוע מכיוונים שונים לווא דווקא יוכלו לחבר את המוצרים לכדי חזון אחיד של הבית כולו. הבעיה מתחילה כשגיבוב הרכישות לא מתיישב ביחד, ואנחנו מוצאים את עצמינו זורקים עוד הרבה כסף כדי להתאים את הבית לעצמו!

חברות עיצוב המציעות רכישה מגוונת תחת קורת גג אחת מאפשרות שקט נפשי, ולא פחות חשוב – בניית קונספט הוליסטי, ייחודי ואחיד לכל הבית.

 

הקטלוג האינטרנטי

טעות נפוצה נוספת היא כיתות הרגליים בחניות ואזורי תעשייה. נכון, יש משהו אותנטי ומרענן בהתמקחות וללא ספק אפשר גם להרים יום כיף משיטוט שכזה. המחיר, כמו תמיד, מתגלם בשורה התחתונה.

שקיפות היא תנאי הכרחי למציאת עסקה טובה, ועל כן חברות עם קטלוג אינטרנטי אמין וחד משמעי יכולות ממש להציל אתכם מרכישות יקרות יתר על המידה. בנוסף, חברות שבבעלותן אתר אינטרנט מפותח ומסביר פנים יוכלו להציע לרוב מגוון רחב יותר של מוצרים.

עם זאת, לא כדאי לוותר על ביקור באולם תצוגה, לאחר שיצרתם לעצמכם "רשימת חלומות" ואתם מוכנים לדבר עם יועץ מקצועי שיתרום מניסיונו וחושו העיצובי כדי לדייק, למקסם ובסופו של דבר גם לחסוך בדרך לבית מחודש ומרשים.

וטיפ אחרון – תמיד עדיף להיעזר בחברת עיצוב שמספקת שירותי הובלה והתקנה בעצמה. כל כך הרבה כסף מיותר נשפך בחזית החשובה הזו.

לעצב את הבית

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא