חיפוש

איך נמגן בית פרטי?

בשנים האחרונות אנו עדים ליותר ויותר מקרים של פריצות לבתים פרטיים. אמנם תחום הפריצות אינו מתמצה בבתים פרטיים בלבד, אלא גם בבתים בבניינים רבי קומות וברכבים, אך נראה שמשהו בבית פרטי גדול מזמין אליו יותר פורצים.

אמנם לצערנו מקרי פריצה שכאלו אינם נדירים, אך עם הזמן חלה עלייה גם במודעות לבעיה זו – ופותחו אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, על מנת למגן את הבית הפרטי. באילו דרכים תוכלו לדאוג להגנה מקסימלית על הבית שלכם?

 

מצלמות אבטחה בכל סביבת הבית

אחת הדרכים הנפוצות ביותר למניעת פריצות (או איתור פריצה כאשר היא מתרחשת), היא רישות הבית וסביבתו במצלמות אבטחה. ייתכנו אנשים שיירתעו מלהכניס לביתם מצלמות אבטחה, עקב חשש מחדירה לפרטיותם. עם זאת, הימצאותן של מצלמות אבטחה גלויות (בנוסף לאלו הסמויות) עשויות להרתיע פורצים מלבצע את זממם.

מצלמות האבטחה לרוב מתריעות ישירות למוקד חירום של חברת האבטחה, כאשר הן מזהות אובייקט חשוד. במידה והמצלמה לא מרתיעה את הפורץ מלפרוץ לבית, לכל הפחות תוכלו לאתר את הפורץ ולהשיב לעצמכם את מה שנלקח, ואולי אף לעצור אותו בשעת המעשה עצמו (בסיוע שך חברת האבטחה כמובן).

 

מערכת אזעקה שמחוברת לטלפון הנייד שלכם

מערכת אזעקה היא פתרון שבדרך כלל הולך יד ביד עם רישות הבית במצלמות האבטחה. גם מערכת האזעקה לרוב מחוברת למוקד חירום, שיוכל לטפל בכל חשד שמערכת האזעקה מעלה.

הפיתוח הטכנולוגי של השנים האחרונות מאפשר למערכות האזעקה ומצלמות האבטחה להיות לא רק מחוברים ישירות למוקד חירום, אלא גם לטלפון הנייד שלכם. כך תוכלו לעקוב אחר הנעשה בבית שלכם בכל רגע נתון ומכל מקום, גם אם אתם בעבודה, בטיול או בכלל בחוץ לארץ.

 

התקנת כספת בבית

כספת היא אולי לא אמצעי טכנולוגי מתקדם, שכן היא נמצאת בחיינו כבר שנים רבות, אך היא אמצעי יעיל להבטיח את הגנתם של חפצים יקרי ערך. תוכלו תמיד לדאוג שכל החפצים האישיים שיקרים לליבכם, הן מבחינת ערכם הכלכלי והם מבחינת ערכם הסנטימנטלי, יהיו נעולים בתוך הכספת בזמן שאתם לא נמצאים בבית.

אם אין לכם עדיין כספת מותקנת בביתכם, תוכלו להשתמש בשירותיו של מנעולן מקצועי ומוסמך. מיגון הבית בעזרת מנעולן זו הדרך הטובה ביותר להבטיח לעצמכם שקט נפשי, כאשר אתם יודעים שהחפצים יקרי הערך שלכם מוגנים בתוך הכספת ושהבית כולו ממוגן ומאובטח.

 

מנעולים חדשים ומתוחכמים

הפתרון האחרון שנציע לכם על מנת למגן את הבית, הוא להתקין בדלת הכניסה ובשער מנעולים מתוחכמים יותר מהמנעולים הוותיקים והמוכרים – כאלו שיהיה קשה יותר לפרוץ. אם ברצונכם לברר אודות מנעולים שעשויים להתאים לגדרה זו, וכן להתאים לדלת הכניסה שבבית שלכם, צרו קשר עם מנעולן מקצועי ומוסמך – וכך תוכלו להבטיח את דרגת הביטחון המקסימלית עבור הבית שלכם!

בית פרטי

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא