חיפוש

10 סוגי חתולים הנפוצים ביותר בישראל – יצאנו לבדוק

תנסו לספור כמה סוגי חתולים נפוצים בארץ אתם מכירים. הגעתם ליותר מ-4? כל הכבוד! כנראה שאתם מומחים בחתולים.

אנחנו לא ידענו שקיימים כל כך הרבה סוגים של חתולים עד הרגע שבו נתבקשנו לערוך מחקר עבור כתיבת שורות אלה. אם אתם לא מכירים יותר מסוג אחד או שניים של חתולים

שנפוצים בישראל, דעו שאתם לא לבד. אבל אם הגעתם עד כאן, כדאי שתמשיכו בקריאה ותחכימו בנושא.

 

אלו 10 סוגי החתולים הנפוצים ביותר שקיימים בארץ וכדאי שתכירו אותם:

  1. חתול אמריקאי קצר השיער

ידעתם שהחתול הנפוץ ביותר בארץ הוא בכלל במקור מאמריקה?
גודלו של החתול הנפוץ ביותר בארץ הוא בינוני עד גדול ויש להם קשת רחבה של צבעים בפרווה. הצבעים הנפוצים הם גווני אפור-כסף וגווני חום. העיניים שלהם גדולות, רחבות וברובן ירוקות, כחולות או בגווני זהב.

 

  1. חתול רוסי כחול

זהו חתול בעל פרווה בצבע אפור כסוף. לא מעט אנשים רוצים לגדל את החתול הרוסי הכחול בגלל האישיות שלו. חתול זה נוטה ליצור קשרים חזקים עם הבעלים שלו. הוא חכם (מסוגל לפתוח דלתות וחלונות) ומאוד אוהב לשחק.

 

  1. חתול סיאמי

החתול הסיאמי מוכר בפרווה הקצרה שלו ועיניו הכחולות. החתולים הסיאמיים ידועים בהתנהגות חברותית, בהפגנת חיבה לבעליהם ולאנשים זרים ובקול הגבוה שהם מפיקים. יש להם אינטיליגנציה גבוהה והם זקוקים לחברת בני האדם.

 

  1. חתול הימלאיה

זהו חתול עם פרווה ארוכה ועיניים כחולות, הוא שילוב של חתול סיאמי ופרסי. יש לו אופי מתוק והוא אינטיליגנט.

 

  1. חתול סיבירי

זהו חתול שהפרווה שלו בקושי נושרת, הוא מלא באנרגיה וידוע כמזנק-על. לחתול כזה אתם יכולים להגיד צ'או צ'או כשתשחקו אתו עם כדור, הוא עשוי לרוץ מהר ולהיעלם לכם ברגע.

 

  1. חתול פרסי

זהו חתול עם פרווה ארוכה שדורש לא מעט השקעה בטיפוח שלו, צריך להבריש את הפרווה שלו באופן יום יומי ולקלח אותו לעיתים קרובות.

 

  1. חתול קצר שיער

זהו חתול עם אישיות של חתול פרסי, הוא רגוע מאוד ועדין. הוא צריך חברה באופן קבוע ואוהב להתכרבל עם הבעלים שלו.

 

  1. חתול רגאדול

זהו חתול שהפרווה שלו יכולה להיות ארוכה מאוד. הוא ידוע באופי השקט והנינוח שלו, כך שהוא מתאים לגידול בבית עם ילדים. חשוב מאוד לטפח את הפרווה שלהם כדי למנוע מצב של נשירה.

 

  1. חתול אביסיני

זהו חתול בעל פרווה בצבע ג'ינג'י עם סימנים בכפות הרגליים ובזנב שאופייניים רק לו. מדובר בחתול ידידותי שאוהב לשחק, סקרן וחוקר את הסביבה. חשוב לשים לב שהחתול צריך להיות עסוק מרבית הזמן כדי שלא ייכנס לדיכאון.

 

  1. חתול בורמזי

זהו חתול שידוע בחכמה שלו ובהתנהגות ידידותית לבני האדם, הוא יכול להישמע לעיתים קולני, אך זו הדרך שלו לתקשר עם הבעלים שלו.

 

חייה

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא
הדברת פשפשים

מתוך מזיקים שונים שרבים מאתנו עלולים להיתקל בהם במהלך