חיפוש

ניקוי ספות עשה זאת בעצמך – המדריך שיעזור לכם לחסוך זמן

ספות עור הן פריט ריהוט בעל יתרונות רבים.

החל מיופי ואסתטיות וכלה בחומרים עצמם שכמעט ואינם סופחים אבק.

העור עצמו הוא חומר עמיד לשנים ארוכות וסופג הרבה פחות כתמים ביחס לספות בד.

עם זאת, כאשר ספות בד מתלכלכות חשוב לדעת איך אפשר לנקות אותן בעצמנו.

במאמר זה יפורט כל מה שחשוב לדעת על ניקיון ספות באופן עצמאי ובצורה שתחסוך לכם זמן.

 

מה חשוב לדעת לפני ניקוי ספות עור?

הבחירה בספות עור כפריט הריהוט בסלון שלכם היא בחירה חכמה! מדובר במוצר שלא נוטה להתלכלך ולצבור אבק ולכן מתאים לאנשים עם אלרגיה לקרדית האבק. העור הוא חומר עמיד לאורך זמן ויחזיק מעמד שנים ארוכות. ניתן לבצע ניקוי ספות עור על ידי מטלית לחה, מה שגורם לניקוי להיות פשוט יותר ומתאים מאוד למשפחות עם ילדים או בעלי חיים. עם זאת, חשוב לדעת איך לתחזק לאורך זמן את הניקוי והטיפוח של ספות עור, כדי לא להגיע למצב של ספיגת כתמי זיעה או שומן גוף כך שלבסוף העור יהיה מוכתם, ייסדק וייהרס. איך בכל זאת אפשר לשמור על ספות עור בסלון שלכם? יש מספר טיפים לכך.

 

טיפים לניקוי ספות עור באופן עצמאי

נפרט כעת מספר טיפים לניקוי ספות עור באופן עצמאי, ובאופן שיחסוך לכם זמן וכסף:

בדקו את סוג ספת העור שלכם

חשוב לדעת שלא את כל סוגי הספות אפשר לנקות, ולכן חשוב לבדוק אם סוג הספה שברשותכם ניתנת לניקוי. סוגי ספות שלא ניתנים לניקוי הם למשל ספה מעור טבעי שלא עבר עיבוד, ספה מעור במראה מעונן שנראה כמו שילוב של כמה גוונים, ספות שעשויות מחומר דמוי עור ועוד סוגים רבים אחרים.

 

ערכו מבחן לספיגת נוזלים 

כדי לבדוק אם העור שלכם סופג נוזלים צריך לבצע מבחן ספיגות: עליכם לקחת כוס מים מהברז, להרטיב מעט את העור במקום ספציפי ולבדוק את מצב טיפות המים. אם טיפות המים עומדות וצבען שקוף העור לא סופג בכלל. אם טיפות המים עומדות אך יש שינוי גוון בחלק התחתון שלהן סימן שהעור סופג את הנוזל ואי אפשר לנקות את הספה

 

השתמשו בחומרים מתאימים לספות עור 

חשוב לא לנסות לנקות ספה מעור עם חומר ניקוי שאינו מתאים לניקוי עור. הפגיעה בעור תהיה בלתי הפיכה, ותשאיר נזק. השתמשו אך ורק בחומרים לניקוי עור.

 

לסיכום

אפשר ורצוי לבצע ניקוי ספות עור באופן עצמאי אך חשוב להכיר מספר כללים וטיפים חשובים כדי לא לפגוע בספות העור שלכם. אם אינכם בטוחים מה הדרך הטובה ביותר לנקות ספות עור מומלץ לפנות לחברת ניקוי מקצועית שתעשה את זה בשבילכם על הצד הטוב ביותר.

 

סלון

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא