חיפוש

ניקוי ותיקון שטיחים

רבים מאתנו מחזיקים בביתנו או במשרד שטיח, אך לא יודעים כיצד לשמר אותו כך שיישאר עמנו למשך שנים ארוכות. אז מה ניתן לעשות? כל הפרטים במאמר הבא.

 

ניקוי שטיחים – פעולה מחייבת לשמירה לאורך זמן

בבתים רבים בישראל כמו גם במשרדים רבים ניתן למצוא שטיחים הפרוסים בחלל הסלון כמו גם בחדרי השינה והילדים. העלייה במכירות השטיחים בשנים האחרונות מראות בבירור כי הציבור הישראלי למד לאהוב שוב את השטיח, אשר מעניק לחלל תחושה נעימה וחמה, בעיקר בתקופות החורף הקרות. רוב השטיחים אשר קיימים בשוק היום יכולים להיות מאריגים סינטטיים, אך גם בעבודת יד. מדובר בשטיחים אשר יכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים, הוצאה לא קטנה עבור משק הבית הישראלי. לכן, חשוב מאוד לדעת כי במידה ולא מנקים ומתחזקים את השטיח כראוי עלול להיגרם נזק בלתי הפיך, זאת משום שהשטיח צובר אבק עם הזמן כמו גם בלאי ורטיבות כתוצאה ממשקה שנשפך או מאכלים אשר נותרו על השטיח ובכך לגרום לבלאי אשר יצריך אולי גם בעתיד תיקון. לכן, על מנת לשמר את השטיח לאורך זמן ישנה חובה לפנות לחברה מקצועית אשר לה יש את הכלים והידע המקצועי כך שניתן יהיה לבצע את עבודת ניקוי השטיחים בצורה הטובה ביותר. חברת בר ניקוי (לאתר החברה) היא החברה המובילה כיום בישראל לתחום ניקוי השטיחים, והיא מאפשרת ללקוחות לקבל שירות מקיף לטיפול בשטיחים הכולל ניקוי שטיחים יסודי ומעמיק, במסגרתו חוזר השטיח להיראות כאילו נקנה הרגע מהחנות, זאת באמצעות כלים מתקדמים וטכנולוגיה פורצת דרך המאפשרת לבצע את פעולת הניקוי מבלי לפגום באיכות השטיח.

תיקון שטיחים – אל תמהרו לזרוק את הקיים

שטיח כידוע הוא פריט ריהוט לבית אשר נשאר אתנו למשך שנים ארוכות, זאת מאחר ורוב השטיחים עשויים מעבודת יד כך שניתן ליהנות מהשטיח למשך שנים ארוכות. אבל, שטיחים נוטים לבלאי זאת מאחר ואנו דורכים ויושבים עליו, כמו גם ומניחים על גביו רהיטים, דבר אשר בסופו של דבר פוגם באיכותו לאחר מספר שנים. בנוסף, גם חומרי ניקיון לא נכונים עלולים ליצור כתמים כמו גם שתייה שנשפכת על השטיח וקשה מאוד להסיר אותה. אחת הבעיות הנפוצות ביותר בשטיחים היא קרעים אשר נוצרים בשטיח, מה שגורם לרבים לחשוב כי במקרים הללו הפתרון הוא לזרוק את השטיח. אך, חברת בר ניקוי מאפשרת לקבל שירות מקיף ומקצועי ביותר לטובת תיקון השטיח אשר כולל תפירה באזור הקרוע וסרט חיבור לכל אורכו כדי למנוע קרע נוסך, כמו גם סריגת האריגה של השטיח מחדש כך שלא ייפרם. החברה משתמשת בציוד מיוחד וחדשני המצריך דייקנות ומקצועיות, כאשר בסופו של דבר בסיום התיקון יעבור השטיח בהתאם למצבו גם ניקוי יסודי ומעמיק כך שתקבלו עד הבית שטח חדש, נקי ויפהפייה.

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא