חיפוש

מלונה לכלבים – האם זה חובה בכל בית

לא פעם אנחנו עדים לבתים וחצרות של משפחות ויחידים שמגדלים כלבים ללא שימוש במלונה. הדבר גורם לנו לנסות ולהבין באופן מעמיק מה גורם להם לעשות כך. ערכנו סקר קצר בנושא שגילה לנו מה הסיבות של אותם אנשים לגדל את הכלב שלהם ללא מלונה והבנו שעלינו לכתוב על כך מדריך מעמיק שיבחן האם זה חובה שתהיה מלונה לכלב בכל בית? הישארו אתנו ותגלו את התשובה.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר שהסתייענו בגורמים חיצוניים שמבינים דבר או שניים בהתנהגות של כלבים ובצרכים הבסיסיים שלהם. שכן, היה חשוב לנו לבדוק שיש מישהו שמאמת את המסקנות שלנו ויודע להגיד בוודאות אם מלונה הינה חובה בכל בית. ראוי לציין כי הגענו אליהם לאחר שכתבנו פוסט בפייסבוק וביקשנו מאנשים שמבינים דבר או שניים בתחום, לשתף אותנו בידע שלהם. זו ההזדמנות להודות להם על הליווי הצמוד. שכן, בזכותם מדריך זה רואה אור והוא צפוי להביא למודעות בנושא.

 

אז האם מלונה לכלבים היא חובה בכל בית?

הגורמים שעמם התייעצנו בנושא אמרו שכל בית שמגדל כלב צריך שתהיה בו מלונה לכלבים. מתברר שמדובר בפריט חובה שצריך לקנות ברגע שהכלב מגיע אליכם הביתה יחד עם שאר המוצרים הבסיסיים, כמו למשל:

  • רצועה ורתמה
  • אוכל לכלבים
  • צעצועים
  • חטיפים ועוד

ראוי לציין כי את כל אלו ניתן למצוא בכל חנות חיות באר שבע או בכל אזור אחר ברחבי הארץ.

 

כדי להבין אם מלונה חשובה, תשאלו את עצמכם אם אתם רובצים בבית לפעמים?

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך שאלו אותנו אם יש לנו מקום מסוים בבית שבו אנחנו אוהבים לרבוץ ופשוט לא יכולים בלעדיו. מיד ענינו שכן, ברור – הספה שלנו בסלון. היא מיועדת אך ורק לרביצה ואם היא לא תהיה שם אנחנו נרגיש שלא בנוח.

 

למה המלונה חשובה כל כך ומה הקשר לרביצה שלכם?

כדי שנוכל להסביר לכם על חשיבות המלונה, אנו צריכים תחילה להסביר את הקשר בינה לבין הרביצה שלכם. מסתבר שגם הכלב שלנו צריך שיהיה לו מקום נעים ונוח לרבוץ בו. כפי שאתם חייבים את הספה או הפוף שלכם, כך הכלב שלכם זקוק למלונה.

 

יש לכם חצר ואין לכם מלונה? אתם גורמים לעוול לכלב

ראוי לציין שאם יש לכם חצר בבית, אתם חייבים שתהיה בה מלונה. שכן, הכלב שלכם צריך מקום רביצה נוח שבו הוא יוכל להסתתר מפני השמש הקופחת או הגשם בימים של חורף. ברגע שתאפשרו לו לקבל את המקום הבטוח שלו, הוא יהיה הרבה יותר נינוח.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את החשיבות של שימוש במלונה לכלב. כעת, כשאתם יודעים שישנה חשיבות גבוהה, אנו מבקשים מכם, תעבירו את העניין הלאה כדי להעלות את המודעות.

כלב ובית

 

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא
הדברת פשפשים

מתוך מזיקים שונים שרבים מאתנו עלולים להיתקל בהם במהלך