חיפוש

מה ההגדרה להובלה קטנה?

אחת התופעות המוכרות ביותר עבור מובילים היא נוגעת להגדרה שגויה של הובלה קטנה. תוהים מה הכוונה? מדובר במצבים שבהם לקוחות מציינים כי יש להם הובלה קטנה, כזו שכוללת העברה של מספר פריטים מועט.

אבל בסופו של דבר, מתברר לנציג מטעם חברת ההובלה כי מדובר בהובלה שמוגדרת כהובלה גדולה. הבלבול שחל בין השניים גרם לנו לצאת ולבדוק מה ההגדרות של ההובלות השונות. במדריך זה נתמקד בהגדרה של הובלה קטנה. הישארו אתנו ותכירו בהגדרה החשובה הזו.

 

תכירו את הרקע המעמיק שהוביל אותנו לכתוב את המדריך

אם אתם קוראים את המדריכים שלנו בדרך כלל, אתם בטח יודעים שהובלות זה לא התחום שלנו. שכן, אנו כותבים בדרך כלל על נושאים אחרים לגמרי. הפעם, החלטנו לצאת מאזור הנוחות שלנו, בגלל שקראנו פוסט זועם של בעל חברת הובלה שביקש למסור לאנשים שמתכננים לעבור דירה בקרוב את ההגדרה של הובלות קטנות וגדולות.

שכן, לדבריו, אנשים לא מבינים מה ההגדרה של הובלות אלו והדבר מוביל לא פעם לאי נעימות. הפוסט החשוב הזה גרם לנו להבין כי עלינו ליצור עמו קשר ולקבל מידע מעמיק בנושא, כדי שנוכל לסייע לו בהעברת המידע אל מספר רב יותר של אנשים. שכן, המדריכים שלנו מקבלים הרבה יותר חשיפה מפוסט בפייסבוק.

 

מה ההגדרה של הובלה קטנה?

ביררנו את העניין באופן מעמיק והבנו שיש הבדל משמעותי בהגדרה של הובלות קטנות לבין ההגדרה של הובלות גדולות. הובלה קטנה היא כזו שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • כוללת מספר מועט של ארגזים
  • יש בה מספר מועט של רהיטים ופריטים כבדים
  • התכולה כולה נכנסת למשאית קטנה

 

למה אתם צריכים לדעת את ההגדרה של הובלה קטנה?

עליכם לדעת מראש את ההגדרה של הובלה קטנה, מכיוון שעליכם להיות בטוחים שהמוביל יוכל לקחת את כל הפריטים שלכם בפעם אחת בלבד מבלי לחזור ולבצע כמה העברות. שכן, אם אתם אומרים שאתם זקוקים להובלה קטנה, המוביל צפוי להגיע אליכם עם משאית קטנה יחסית.

כזו שמספיקה למספר פריטים מועט. אם ביום ההובלה יתגלה כי יש לכם מספר רב של פריטים שלא נכנסים למשאית הקטנה, אתם עשויים לגלות כי על המוביל לבצע מספר העברות.

 

איך תוכלו להימנע ממצב שכזה?

אפשר להימנע בקלות ממצב לא נעים שכזה. פנייה אל חברת הובלה מוכרת ומומלצת תאפשר לכם להיות בטוחים שאתם מקבלים את ההובלה המתאימה לכם. שכן, חברה איכותית תשלח לכם טופס ובו תצטרכו למלא את הפריטים שאתם רוצים להעביר. החברה היא זו שתקבע לפי הטופס אם מדובר בהובלה קטנה או גדולה. כך שאתם תוכלו להימנע מאי נעימות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מה ההגדרה להובלה קטנה. כעת, כשכל הפרטים בנושא ידועים לכם, עליכם רק לבחור בחברה איכותית שתמנע מכם אי נעימות.

הובלות קטנות

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא