חיפוש

איך אפשר לבטל בי די איי שלילי?

דמיינו את הסיטואציה הבאה: פניתם אל הבנק על מנת לקבל ממנו הלוואה כלשהי, וכבר התחלתם לתכנן מה לעשות עם הכסף שתקבלו. למרות זאת, למרבה הפתעתכם, קיבלתם ממנו תשובה שלילית.

במקרים רבים, הסיבה לתשובה הזאת טמונה בבדיקה הנקראת"בדיקת בי די איי". תשובה שלילית בבדיקה הזאת היא בהחלט לא דבר חיובי ועשויה לגרור דחיות שונות מהבנק. כיצד ניתן לבטל בי די איי כזה? המשיכו לקרוא.

 

מה זה בי די איי שלילי?

בי די איי שלילי היא תוצאה של בדיקה הקרויה בדיקת בי די איי. הבדיקה הזאת מבוצעת עבור גופים כלכליים שונים, כמו בנקים, על ידי גופי נתונים ומחקר חיצוניים. מטרת הבדיקה הזאת היא לספק לבנק חיווי אשראי, כלומר המלצה מבוססת נתונים. ההמלצה היא אישית כלפי מושא הבדיקה.

בפועל, הגוף שמזמין את הבדיקה, הבנק לצורך העניין, מקבל המלצה על בקשה מסוימת של לקוח מסוים. תשובה שלילית היא למעשה המלצה של הגוף הבודק לבנק – דחה את הבקשה של אותו הלקוח. תוכלו לקרוא עוד על בי די איי שלילי באתר קרדיט קלין.

 

כך זה משפיע עליכם

גם אם לא נתקלתם עדיין במושג בי די איי, או בי די איי שלילי, זה לא אומר שאין לזה רלוונטיות כלפיכם. אנחנו יכולים להתנהל במשך שנים מבלי ליצור יותר מדי אינטראקציה עם הבנק שלנו, אך ברגע האמת שנזדקק לו, נרצה לקוות שלא יהיו לנו בעיות שונות.

בי די איי שלילי אכן מהווה בעיה. אדם שזקוק להלוואה מידית, אך יימצא כי יש לו בי די איי שלילי, לא יוכל לקחת את ההלוואה לה הוא זקוק, מכיוון שהבנק פשוט לא יסכים לבקשה שלו. במקרים הללו, מומלץ לנסות לבטל את הבי די איי השלילי שלכם.

 

חברה מקצועית לביטול בי די איי שלילי

לפני שאתם שואלים – כן, זה אפשרי לבטל בי די איי שלילי. תוצאות בדיקת הבי די איי ניתנים בצורה אובייקטיבית, כך שכל עוד תתקנו את הסיבה בגינה קיבלתם תוצאה שלילית, תוכלו לשנות את הבי די איי שלכם.

מי שיוכלו לסייע לכם בכך הם חברות מקצועיות הפועלות בתחום. החברות הללו הן בעלות אנשי מקצוע עם ידע, ניסיון ויכולות לקחת מקרים ספציפיים, לנתח אותם ולהכין אסטרטגיה ודרך פעולה לשינוי הבי די איי.

 

דרכי ביטול

אותן חברות פועלות במספר דרכים לביטול בי די איי. חשוב לציין שלא כל דרך פעולה תתאים לכל מקרה ספציפי. למשל, אדם שיש לו תיק בהוצאה לפועל עקב חוב שלא שולם, יגלה שהדרך הטובה ביותר לשנות את הבי די איי שלו היא באמצעות הסדר החוב. דרכים נוספות יכולות להיות מציאת מידע שגוי שעליו התבססה תוצאות הבדיקה או מציאת מידע לא רלוונטי שעליו הסתכמה הבדיקה.

לבטל BDI שלילי

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא