חיפוש

כדאי לקחת בחשבון – 3 יתרונות בבמת הרמה לגובה

במות הרמה משמשות למגוון סוגים של עבודות בגובה.

הם מאפשרות עליה נוחה, מהירה, יעילה ובטוחה לגבהים שונים, ברמות שונות של גמישות וטווחי תנועה, מתאימות להנפה של משקלים שונים וגבהים שונים ואף מגיעות במגוון עצום של דגמים.

 

אז מה הופך במות הרמה לציוד כל כך איכותי ומבוקש?

כל היתרונות שתוכלו לבקש

במות הרמה מציעות למעשה את כל היתרונות שעובדים בגובה יכולים לבקש:

 

נוחות, בטיחות, יעילות.

יתרונות אלה נובעים ממכלול תכונות של הבמות ומאפשרים לעובדים בגובה ברחבי העולם לבצע עבודה איכותית, בלי לדאוג לשלומם האישי, או לבטיחות האנשים שנמצאים בקרבת מקום, לבצע את העבודה מהר וביעילות ולחזור הביתה בשלום.

 

אז איך זה עובד?

הכי חשוב – בטיחות

נאמר כל כך הרבה על בטיחות בעת עבודה בגובה ועדיין נראה כי לא נאמר מספיק, שכן אפשר לשמוע לעיתים תכופות מדי על תאונות המתרחשות בעקבות עבודה בגובה בניגוד לתקנים, תוך שימוש בציוד בלתי מתאים וללא הכשרה נאותה.

במות הרמה מספקות מענה בטיחותי, מתאימות להנפה של עובדים לגבהים שונים, באופן מותאם במיוחד לנשיאה בטוחה של בני אדם.

יחד עם זאת, כדי להנות באמת מן היתרונות הבטיחותיים של במות הרמה, חשוב להקפיד לשכור, או לקנות במות הרמה רק מיצרנים בעלי שם וחברות המקפידות על תחזוקה שוטפת ברמה גבוהה.

 

בשביל זה אתם שם מלכתחילה – יעילות

בניגוד למתקני הרמה שונים, מסורתיים ומוכרים, כמו למשל פיגומים וסולמות, במות הרמה מאפשרות לעבוד ביעילות רבה, שכן הן מאפשרות עלייה מהירה ובטוחה לגובה הרצוי, תוך התגברות על מכשולים שונים, ללא הפעלה של מאמץ פיזי, שכן במות אלה מצוידות במנועים רבי עוצמה.

גם כדי לעבור ממקום למקום ולעוד במספר נקודות גובה בזמן קצר, אין צורך להתאמץ, שכן במות הרמה מסוגלות במרבית המקרים להתנייד באופן עצמאי ממקום למקום, לעיתים גם בלי להוריד את העובד מהגובה ו הוא נמצא.

כך נחסך זמן עודה ניכר, בטיחות העובדים נשמרת והעבודה מתבצעת ביעילות רבה.

 

נוחות – כדי שתוכלו לעבוד ביעילות ובטיחות

אתם יותר יפים כשנוח לכם, אבל אתם גם יותר רגועים, מצליחים לחשוב יותר בבהירות ולבצע משימות מורכבות ביעילות רבה יותר.

התוצאה – עבודה המבוצעת בתנאים נוחים מתבצעת טוב יותר. ללא הפרעות ועיכובים, ללא פגיעה בכושר הריכוז, בתוך בטיחות מקסימלית.

עבודה נוחה מאפשרת לעובדים לשמור על עצמם, להתרכז במשימה שקיבלו ולבצע אותה על הצד הטוב ביותר ובמות הרמה איכותיות הן גם כלי עבודה שמיועדים לספק נוחות, נוסף על בטיחות ויעילות.

 

לסיכום

במות הרמה משמשות להרמה של עובדים לגובה במגוון תחומי עבודה – החל בחקלאות וכלה בבנייה. הם מאפשרות לאלפי עובדים ברחבי העולם לבצע ביעילות, בטיחות ונוחות מירבית את מגוון העבודות המורכבות שהם נדרשים לבצע.

משום כך במות הרמה עוברות לקדמת הבמה בכל הקשור לעבודות בגובה והופכות את התחום לבטוח, נוח ויעיל. למידע נוסף על במות הרמה, בדקו את העמוד הזה https://www.lifter.co.il/מתקני-הרמה/.

 

רכב מנוף

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא