חיפוש

השוואה בין הילס לקאניס נייצ'ר לכלבים

מזונות איכותיים לכלבים מגיעים בצורות שונות ובריחות מגוונים. מחפשים אחר מזון איכותי לכלב? על מזון לכלבים לא מתפשרים, היות ולכלב שלכם מגיע את הטוב ביותר. הכלבים נמצאים תמיד לידינו ואיתנו, והמזון שהם מקבלים מאיתנו צריך להכיל את המרכיבים הנכונים להם.

כיצד בוחרים מזון איכותי לכלב? בעוד שחלק מהאנשים יעדיף להתפשר על איכות המזון של הכלב, חלקו האחר של האנשים תמיד יעדיף לרכוש מזון כלבים איכותי. מזונות כלבים איכותיים, הם מזונות כמו הילס לכלבים, פרו פלאן לכלבים וחתולים, קאניס נייצ'ר לכלבים ועוד. כאשר הכלב שלכם מקבל מזון איכותי, היציאות שלו סדירות יותר, קיבתו פחות רכה, והבריאות שלו בדרך כלל תהיה טובה יותר.

 

פיקוח וטרינרי על מזון איכותי לכלבים וחתולים

אין ספק כי כלבים שמקבלים מזונות איכותיים, בדרך כלל יבקרו פחות אצל הווטרינר השכונתי. מזון כלבים איכותי משפיע מאוד על מצב השיניים של הכלב, על הכבד, הכליות ועוד רבות. הילס לכלבים וחתולים מציגים בפנינו את מזונם האיכותי, הכולל בקרה של 200 וטרינרים.

כן, שמעתם נכון. חברת הילס מעסיקה למעלה מ-200 וטרינרים, וכל זה נועד בכדי לספק מזון בעלי חיים מאוד-מאוד איכותי. אין ספק כי מדובר במזון כלבים וחתולים משובח, המחייב את בדיקתכם. חשוב לציין, לפעמים כלבים לא יתלהבו להחליף את מזונם, וזה יצריך ממכם ניסיון של יום-יומיים, לפחות.

 

מה עושים אם הכלב לא משתגע על המזון החדש?

אם לאחר יומיים-שלושה הכלב עדיין אינו נוגע במזון שרכשתם עבורו, יכול להיות שפשוט אין התאמה. לא להיבהל, ברוב חנויות המחמד ניתן להחזיר שקי מזנות פתוחים ולרכוש אחרים. תוכלו לבחור סוגי מזונות רבים לכלביכם, אך חשוב ביותר להזין את הכלב נכון.

ישנן חברות המספקות מזון איכותי לכלב, שעשוי ממרכיבים מאוד טריים. קאניס נייצ'ר לכלבים הוא מזון כלבים המכיל בשר טרי, והמזון מבוסס על תזונה הוליסטית. מדובר במזון מאוד איכותי, המכיל את כל המרכיבים שהכלבים צריכים בכדי לגדול טוב ולהיות חזקים.

 

באיזה סוג מזון כלבים כדאי לי לבחור?

זכרו, אמנם הכלבים שלנו ישנים המון במהלך היום, אך בדיוק כמונו, בסוף היום הם צריכים צלחת איכותית של מזון. בין אם אתם בוחרים לרכוש הילס לכלבים וחתולים או קאניס נייצ'ר לכלב וחתול, אתם  בוחרים נכון. בכל מקרה, מאוד לא מומלץ לתת לכלבים מטעמים ביתיים של אנשים. אגב, שימו לב גם שתיבול עשוי להיות מסוכן מאוד לכלבים. יחד עם זאת, ישנם כלבים עם רגישויות גבוהות לאוכל ביתי.

קאניס נייצ'ר היא חברת מזון לכלבים אשר פיתחה את מזונה תוך הסתייעות בווטרינרים עולמיים. כלומר, במהלך הפיתוח של מזון קאניס נייצ'ר, החברה נעזרה בווטרינרים מהאיחוד האירופי. זאת, בכדי להגיע לפורמולה מנצחת של מזון עם טעימות גבוהה ואיכות גבוהה.

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא
הדברת פשפשים

מתוך מזיקים שונים שרבים מאתנו עלולים להיתקל בהם במהלך