חיפוש

מה ההבדל בין ניקיון דירות לניקיון בתים פרטיים

ניקיון יסודי בבית או בדירה הנעשה במכשור מתקדם וחומרים איכותיים, ישדרג את המראה של הבית ויסייע להסיר כתמים קשים שלא ניתנים להסרה בניקיון סטנדרטי וחברת ניקיון יכולה לסייע בכך.

המאמר יפרט את ההבדל בין ניקיון דירות לבתים פרטיים.

 

היעילות של חברת ניקיון מקצועית

חברה המומחה לניקיון בתים דואגת להתאים את חומרי הניקוי והמכשור שלה בהתאם לסוג הרצפה ולסוג הכתמים. בין אם מדובר בניקיון לאחר שיפוץ ובין אם בניקיון לפני מעבר לדירה חדשה או לניקוי יסודי לפני החגים, הניקיון צריך להתבצע במיומנות, מקצועיות ולהחזיק לאורך זמן. לא משנה אם מדובר בדירה או בבית פרטי, הניקוי יהיה בכל חדרי הבית, בחלונות, רשתות, תריסים, דלתות, ריצפה, ארונות, ספות, שטיחים וכיוצא בזה. בעת ניקוי יסודי מומלץ גם לעשות פוליש על מנת שהרצפה תבריק ותקבל הגנה נגד בלאי. ביחד עם זאת ישנו הבדל בין בית פרטי לדירה כאשר חברת ניקיון מקצועי נכנסת לתמונה.

 

מה ההבדל בין ניקיון דירות לבתים פרטיים?

בבתים פרטיים יש חצרות או גינות ולכן מדובר לא רק על ניקוי בתוך בית, אלא גם מחוצה לו. חברת הניקיון מגיעה עם ציוד מתאים ודואגת לטפל בניקוי השבילים, ריהוט החוץ וכד'. לעומת זאת, בדירה הניקוי מתבצע רק בתוך המבנה. בשני המקרים מסירים את כל האבק שהצטבר בבית, מקרצפים, שוטפים ואתם מקבלים בית או דירה נקיים לעילה ועילה. חשוב לדעת שבבתים פרטיים יש סיכוי גבוה יותר להצפות ביוב מאחר והבוץ יכול לסתום את הצנרת. הצפות ביוב הם מטרד לא פשוט הן בשל הריח והן בשל הלכלוך והנזק שהן גורמות לריהוט ולריצוף. לפיכך, חברת ניקיון מקצועי תטפל גם בהצפות באמצעות מכשור מיוחד וחומרים ידידותיים לסביבה על מנת להחזיר את המצב לקודמו ולמנוע מכם הוצאות כספיות של החלפת הריצוף וכד'.

 

ההבדל בין חברת ניקיון לניקוי עצמאי

ההבדל בין ניקוי שלכם או של עוזר/ת בית הוא ניקוי סטנדרטי שעושים מדי שבוע כאשר בכל פעם נותנים דגש לאלמנט אחר (חלונות, תריסים, דלתות ועוד). כאשר מזמינים חברת ניקיון מקצועית מדובר על ניקוי הכולל הכול בפעם אחת כולל פוליש המתאים לסוג הריצוף שלכם. זוהי הזדמנות להבריק את הרצפה בחומרים מיוחדים ולהעניק לה ברק והגנה שיחזיקו לאורך זמן. לאחר שיפוץ הבית הפרטי או הדירה נהוג להזמין חברת ניקיון בשל הלכלוך הקשה שיש במבנה. ביחד עם זאת, מומלץ לפחות פעם או פעמיים בשנה להזמין ניקוי מקצועי ולראות את ההבדל בין חברת ניקיון לניקיון שלכם או של עוז/ת הבית. לסיכום, אם אתם גרים בבית פרטי נצלו את חברת הניקיון גם לניקוי החצר ובעיקר לניקוי יסודי של הבית. אם אתם עוברים לדירה חדשה דאגו לנקות אותה היטב ורק אז הכניסו אליה את הריהוט.

שואב

 

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא