חיפוש

6 הדרכים לבחור את האוכל לכלב שלכם

שימו לב קוראים יקרים, מי היה מאמין שלמצוא את האוכל של הכלב שלכם יכלול בו כל כך הרבה דרכים. המגוון כל כך גדול, הפרודוקטים הרבה יותר מגוונים ממה שאתם חושבים ואם כל זה לא מספיק – לתמונה נכנס גם אוכל רפואי שמתאים לכלבים עם בעיות בריאותיות שונות. הכתבה לפניכם תציג בפניכם את 6 הדרכים להחליט איזה אוכל יהיה הכי טוב לכלב שלכם.

 

מונג אוכל לכלבים

אי אפשר שלא לדבר קודם כל על החברה הזו. מונג אוכל לכלבים מציעה מגוון ענק של מוצרים. אוכל לגורים, אוכל לכלבים גדולים, מיון מזון לפי משקל ועל כל אלה מיד נמשיך להרחיב. הדגש הראשון הוא לשים לב לרכיבים שמהם עשוי האוכל. לא כל סוג מזון בהכרח יתאים לכלב שלכם מבחינת הרכיבים, אז שמו לב שאתם בוחרים לו תערובת שהוא יאהב; כמו תפוחי אדמה, ועוף!

 

הצורך הרפואי

מזון לכלבים מיוצר כיום עם תוספים בריאותיים כמו תוספי תונה שבני אדם ומבוגרים לוקחים לחיזוק הגוף. תוכלו לבחור מתוך טווח רחב של מארזי מזון שמסייעים לכלבים בטיפול בבעיות רבות כמו: בעיות עיכול, בעיות עור, חיזוק המפרקים, תוספי סידן ועוד …

 

משקל וגיל

מזון לכלבים ממוין היום בעיקר לפי גדלי הכלבים והמשקל שלהם. כלומר. יש אוכל לכלבים גדולים כמו גזעי לברדור, פיטבול וכלבי רועים שונים ומזון לכלבים מגודל קטן עד בינוני כמו קורגי, שיצו, פינצ'רים וכו' …

 

גזע הכלב

בחלק זה לא נדבר בהכרח על גזעי הכלבים לפי גודל אלא לפי הקוד הגנטי שלהם. יש מזונות לכלבים שמתאימים לכלבים שיותר קרובים לאב הקדמון שלהם לכן מזון זה יהיה יותר קשה לעיכול עבור כלבים מגזעים מעורבים יותר.

 

חברת המזון

ישנן חברות רבות כיום שמייצרות מזון לכלבים. יש את פיורינה 1 ועוד יצרנים רבים, כאשר אחת מהחברות האיכותיות ביותר שמתבלטת מבין כולן היא מונג, שמייצרת מזון מצוין לכלבים שעליו פירטנו בהתחלה.

 

סוג האוכל

כוונת פסקה זו מתייחסת לאוכל משומר רטוב או אוכל רגיל קשה מגרגרים. אוכל רטוב נחשב לפינוק גדול לכלב, וזה מיוצר מסוגים שונים של חלבון: דג, עוף, בקר וחזיר. זה נחשב לאחד הפינוקים הכיפיים לתת לכלב ונהוג להאכיל עמם כלבים באופן קבוע כשמדובר בדרך כלל בכלבים גזעיים שנמצאים על דיאטה מסוימת.

 

סיכום וארזנו

ניתן לבחור מזון לכלב שלכם במגוון דרכים. הדרך המקובלת והנפוצה ביותר היא לפי גודל הכלב שלכם ולמה הוא מתחבר מתוך המזון שמוצע לקטגוריה שלו, מונג מזון לכלבים היא החברה עם  המזון האיכותי ביותר לכלבים, לכן המלצת המערכת היא לדגום את המזון לפני שאתם קונים לכלב ולראות שהוא באמת מתחבר לאיכות ולטעם. תזונת הכלבים שלנו היא חשובה בדיוק כמו שהתזונה שלנו חשובה.

גור

 

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא
הדברת פשפשים

מתוך מזיקים שונים שרבים מאתנו עלולים להיתקל בהם במהלך