חיפוש

למה הדברה עושים רק עם מדביר מנוסה?

אתם בטח מכירים את הרגע המבחיל הזה שבו אנחנו מגלים שיש לנו מזיקים בבית. לפעמים אנחנו נכנסים למטבח ומגלים שם אורחים לא רצויים. אלו יכולים להיות נחילי נמלים, עכברושים, יתושים, תיקנים ועוד. המזיקים האלו נהנים מהשהות בקרבתנו ושמחים לקבל את שפע המזון שיש בבית שלנו. אבל אנחנו, איך לומר? פחות נהנים לראות אותם ולהיות בקרבתם. כדי שתוכלו לחזור לחיי השגרה שלכם, אלו שלא כוללים את המזיקים הללו, אתם צריכים לבחור בשירותי הדברה עם מדביר מנוסה. למה חשוב לבחור במדביר מנוסה? איך אפשר לדעת שבחרתם נכון? תוכלו לקרוא על כל זאת ועוד בשורות הבאות.

 

למה חשוב לבחור במדביר מנוסה?

כשאתם מזמינים מדביר אליכם הביתה, הוא מפזר ברחבי הבית חומרים שאתם לא תמיד יודעים מה טיבם. לכן, חשוב שתבחרו במדביר מנוסה שיוכל להציג בפניכם את הפירוט אודות החומרים הללו, כך תוכלו להיות בטוחים שהבית שלכם ואתם נמצאים בידיים טובות. בחירה במדביר שאינו מנוסה עלולה לגרום לכם לחוויה קשה ביותר.

אם למשל מדובר במדביר שאינו בעל הסמכה, הוא עלול לפזר בביתכם חומר הדברה כימי שעלול לפגוע לא רק במזיקים אלא גם בכם. כלומר, ריסוס החומר ברחבי הבית עשוי לסכן את הבריאות שלכם, של ילדכם או של בעל החיים שלכם אם ישנם כאלו בבית. אם הבריאות שלכם חשובה לכם. תעשו את כל המאמצים הדרושים כדי למצוא מדביר מנוסה שיאפשר לכם להיות רגועים שבחרתם נכון.

 

יצרתם קשר עם מדביר? איך אפשר לדעת אם הוא מדביר מקצועי ומנוסה?

יצרתם כבר קשר עם מדביר וכעת אתם לא בטוחים אם הוא מקצועי ומנוסה? אתם יכולים פשוט להתקשר אליו בשנית ולברר מולו את הפרטים הבאים:

  • מהו הניסיון והידע שלו בתחום?
  • האם יש לו אתר או עמוד פייסבוק שבו ניתן לקרוא המלצות או ביקורות עליו?
  • האם הוא בעל רישיון הסמכה להדברה?
  • מהם חומרי ההדברה שיש ברשותו? הם מדובר בחומרי הדברה טבעיים או שלא?
  • האם אלו חומרים אפקטיביים (כאלו שיוכלו להבטיח לכם שהבית שלכם יהיה נקי ממזיקים)?

 

בחירה במדביר עשויה להיות מלווה בחשש. אם ביררתם מול המדביר שלכם את הפרטים הללו ובין אם לא, אתם תמיד יכולים להיכנס אל האתר של המומחים בהדברה וליצור עמם קשר בכתובת: https://www.hadbarott.co.il.

 

המדביר מסרב להציג בפני את רישיון ההסמכה שלו, מה עליי לעשות?

במצב שכזה, אנו מציעים להודיע לו שאתם תשמחו לקבל את שירותי אך ורק בתנאי שיציג בפניכם את רישיון ההסמכה. במידה ויש לו את הרישיון, אנחנו לא מוצאים סיבה הגיונית לכך שהוא יסתיר אותו מכם. אם המדביר עדיין אינו מעוניין לעשות זאת, אנו ממליצים להודיע לו שאינכם מעוניינים בשירותיו. הבריאות שלכם קודמת לכל.

אדם מדביר מתוך מכונית

 

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא