חיפוש

האם יש שיתוף פעולה בין האדריכל למעצבי הפנים?

חושבים לבנות בית, אחרי שנים של חיסכון ומאמץ? רוצים לעשות הכול כדי שהבית ייראה כמו שתמיד רציתם וכדי שהוא גם יהיה מעוצב יפה? אם כך, ברור שאתם צריכים לפנות לא רק אל אדריכל שיהיה אחראי על הבנייה עצמה אלא גם למעצבי פנים מוכשרים שיוכלו לעצב את החללים השונים.

 

מדוע לא כדאי לוותר על שירותיה של מעצבת פנים?

אם חשבתם לרגע שכאשר בונים בית הדבר היחיד שחשוב זה השירות שייתן לכם האדריכל, כי הוא זה שאחראי על תכנון המבנה, דעו שאתם טועים. סביר להניח שאם אתם כבר בונים בית מהיסוד, הרי שתרצו שהוא ייראה בדיוק כמו בחלומות שלכם. משמעות הדברים היא שכדאי יהיה להתייחס גם לעיצוב של כל החללים בבית ולכן מעצבת פנים היא מישהו שכדאי לפנות אליה לקבלת שירות. למעשה בפועל המעצבת היא זו שמסייעת ללקוח לבחור את סגנון העיצוב, לתכנן איפה כל דבר יעמוד בבית והיא זו שיוצרת את האווירה הסופית במקום. לכן יש לה חשיבות אדירה, ובנוסף, רצוי שהיא גם תעבוד בשיתוף פעולה מלא עם האדריכל שמנצח על הפרויקט כולו.

כיצד תבחרו את אנשי המקצוע שלכם?

האמת היא שלא קל לבחור את אנשי המקצוע שינהלו את הפרויקט החשוב של חייכם, וזה נכון בין אם אתם מחפשים היום אדריכל, מעצב פנים או אנשי מקצוע אחרים. לכן אנחנו יכולים להבין את הבלבול שאתם מרגישים, כי אם יש משהו בטוח, זה שתרצו לקבל את הטוב ביותר תמורת הכסף שאתם עומדים לשלם. לכן יש צורך לבדוק האם אנשי המקצוע שלכם:

  • מגיעים עם הרבה שנים של ניסיון?
  • מגיעים עם לא מעט המלצות של לקוחות אחרים?
  • מציעים שירות שכולל את כל מה שאתם זקוקים לו?

בנוסף, אנחנו ממליצים לכם לא להתעצל, לצאת מהבית וללכת לראות עבודות שכבר עשו האדריכל ומעצבת הפנים. כך תוכלו להבין מהו סגנון העבודה של כל אחד מהם, מה שיעזור לכם לבחור את אנשי המקצוע הנכונים לכם.

 

כמה עולה שירות כזה שילווה אתכם לכל אורך הדרך?

בין אם אתם חושבים על היום על לקיחת משכנתא ללא הון עצמי ובין אם אתם בכלל לא צריכים משכנתא כדי לבנות את ביתכם, ברור שלא תרצו לשלם הון עתק לאדריכל ולמעצבת הפנים. כל אדם היה רוצה לחסוך כמה שהוא רק יכול, כי גם ככה בניית בית והעיצוב שלו זה לא עניין של מה בכך מבחינה כלכלית. עם זאת, רגע לפני שאתם בוחרים את משרד האדריכלים ומעצבי הפנים רק בהתאם להצעת המחיר הכי אטרקטיבית שיש, רצוי לוודא שאתם לא מתפשרים על איכות השירות. בית זה משהו שבונים פעם אחת בחיים ולכן עדיף לשלם קצת יותר לאנשי המקצוע שלכם אם זה מה שיבטיח שאתם בוחרים במי שייתן לכם את השירות הכי טוב שיש.

שווה בדיקה: https://www.avner-kopel.co.il

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא