חיפוש

3 יתרונות של איתור נזילות באמצעות גז

חזרתם הביתה אחרי עוד יום עבודה מפרך, וגיליתם שיש נזילת מים בבית? אל דאגה, אמנם מדובר במצב מתסכל – אך יש לו פתרון! פנו במהירות האפשרית לאיש מקצוע המתמחה באיתור נזילות, שיוכל לגלות במהירות מהו מקור הנזילה ולטפל בה.

אחת השיטות לאתר את מקור הנזילה היא באמצעות שימוש בגז.

כיצד עושים זאת, ומהם היתרונות של שיטה זו?

 

כיצד עובדת השיטה של איתור נזילות תוך שימוש בגז?

ראשית כל צריך להקדים ולומר – אמנם שימוש בגז עשוי להישמע מסוכן ולא מתאים למצב של גילוי מקור הנזילה, אך ההפך הוא הנכון. זוהי טכניקה מוכרת ורווחת, שמותרת לשימוש לפי תקנים וסטנדרטים מחמירים.

הגז בו נעשה שימוש הוא גז ירוק, המכיל ברובו חנקן (95%) ומימן (5%) – הוא לא רעיל ולא נפיץ, ובטיחותי לשימוש על ידי מאתר נזילות מקצועי ומנוסה. מאתר הנזילות מזרים את הגז לתוך הצנרת, ובאמצעות שימוש במכשירים טכנולוגיים מתקדמים הוא יוכל לאתר את המיקום המדויק שבו יש נזילה מהצנרת.

 

מהם היתרונות של איתור נזילות באמצעות גז?

גילוי הנזילה ללא גרימת נזק לרכוש

כפי שתיארנו לעיל, החדרת הגז נעשית ישירות אל תוך הצנרת – והאיתור עצמו מתבצע תוך שימוש במכשיר מתקדם בעל חיישנים ייחודיים. מכשיר זה אינו מצריך הרס או פגיעה של הקיר או של רכוש כלשהו בבית וללא חשיפת הצנרת בצורה פיזית, אלא מתבצע בצורה "חכמה" יותר.

 

גילוי יעיל שמתאים לכל חלל הבית

באמצעות שימוש בגז כאמצעי לגילוי נזילות, ניתן לגלות נזילות בכל הסוגים (גם אם הן קטנות ולכאורה כמעט ולא מורגשות), ואף בכל חלל הבית – בקירות, בתקרה וברצפות. כל זאת, כזכור, נעשה מבלי להזדקק לחשיפה של הצנרת או להרמת המרצפות – אלא בצורה טכנולוגית ומתקדמת יותר.

 

שיטה שמתאימה גם לעונת החורף

ישנן שיטות נוספות לאיתור המקור של הנזילה, וביניהן שימוש במצלמה טרמית ובהפרשי טמפרטורות. זוהי שיטה נפוצה מאוד, אך היא אינה מתאימה לעונת החורף – שבה הטמפרטורה של המים יורדת.

בעונת החורף נוטים להעדיף את השימוש בשיטת איתור הנזילה תוך שימוש בגז, שיעילה תמיד ובכל עונות השנה!

 

זקוקים לבעל מקצוע שיאתר את מקור הנזילה בבית שלכם?

שיטת איתור מקור הנזילה תוך שימוש בגז זוהי אמנם שיטה יעילה ונוחה, אך חשוב לזכור שרק מאתר נזילות מקצועי ומוסמך יכול לעשות בה שימוש. נדרשת מיומנות רבה על מנת לבצע את הבדיקה כהלכה ולתקן את התקלה בצורה איכותית, ולכן אדם ללא הידע המתאים לא עלול לגרום לנזק רב יותר משהיה מלכתחילה.

אם אתם זקוקים לשירות של מאתר נזילות בתל אביב והסביבה, וכן בשאר אזורי הארץ – תוכלו לפנות לחברת "איתור ברור", החברה שמתמחה באיתור מקור הנזילה שבבית שלכם, ומעסיקה רק את מאתרי הנזילות המקצועיים והמיומנים ביותר!

 

איש תחזוקה

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא