חיפוש

איך תהפכו לקוסמים בזמן קצר

תחום הקוסמים ואמני החושים הוא עתיק ומתפתח מאוד עד היום. רבים מאיתנו כאשר אנו נושאים עיניים למופע קסמים מוצלח, מגלים הרבה רצון לדעת מה עומד מאחורי הקסמים האלה, כיצד מבצעים אותם. כאשר אתם נזרקים אחורה בזמן ונזכרים בדמותכם הצעירה חולמת להצליח לעשות קסמים מכל מיני סוגים, נראה שהחלום הישן עדיין עולה בנו גם בגיל הבוגר יותר מפעם לפעם.

גם אם אתם עדיין צעירים וחולמים וגם אם אתם כבר מבוגרים, הוסיפו לקרוא וגלו כיצד תוכלו להפוך לקוסמים בזמן קצר.

 

כיצד הופכים להיות קוסמים

תחום הקוסמים הוא גדוש במירב של תת תחומים, נושאים, התמחויות וכדומה. ישנם אמני חושים, קוסמים בקלפים, חיות שונות, משחקים שונים וכדומה. הרבה פעמים כאשר אנחנו מגיעים לאירוע בו הזמינו קוסם לילדים לדוגמה, אנחנו זוכים למופע מבדר מאוד אשר משאיר בנו חותם. כמו כן, ישנם פעלולנים למיניהם. דברים שכדאי לחשוב עליהם:

  • תחום הקוסמים הוא תחום בעל רבדים מאוד רחבים, יש להבין את התחום שמעניין אתכם מאוד ובו תרצו להתמקצע, אם זה יכולות זריזות ידיים, קלפים ועוד ועד.
  • מומלץ מאוד להכיר את התחום גם בפן ההיסטורי שלו, הרבה ניתן ללמוד על העולם הזה דרך השתלשלות העניין של התפתחותו לאורך ההיסטוריה.
  • בנוסף מאוד מומלץ להכיר אמנים שמושכים אתכם, ישנם דמויות מעוררות השראה רבות בעולם הקוסמים – מצאו לכם אחד ועקבו אחר העבודה שלו, כך לא רק שתלמדו כיצד הופכים לקוסם גדול, כך גם תתמלאו השראה והערצה.
  • ובכן, לא כולנו חולמים להיות קוסמים גדולים ומקצועיים והדרך להיות אחד כזה היא ארוכה עד מאוד, אבל גם ללמוד לפתח את היכולת של הקסמים הפשוטים ולהתמקצע בזה עשויה להביא לכם הרבה סיפוק. ישנם מספר טריקים שניתן ללמוד גם מהאינטרנט דרך יוצרי תוכן שונים, או גם דרך ספרים מצוינים שהרבה מהם ניתן למצוא בחנויות הספרים. כמו כן, ישנם אמנים שלוקחים תחתם שוליות, כך שהם מאפשרים גם לעבוד וגם ללמוד מהם תוך כדי.

 

מקורות שונים ללמוד איך להיות קוסם

לאורך ההיסטוריה רוב הידע עבר מפה לאוזן. היום, ישנם הרבה מאוד מקומות למצוא ידע על קסמים כפי שנאמר. חשוב לדעת ולהכיר שזהו תחביב שעלול להיות מעט יקר – אם זה הציוד המיוחד, ובעיקר משך הלימוד עצמו בגלל שעות ההשקעה הרבה בו.

זוהי מיומנות אשר צריך לפתח לאט ובהתמדה. אם מענין אתכם ללמוד טריקים פשוטים גם זה אפשר, ובכך תגרמו לכל המשפחה והחברים שלכם להיות נדהמים מהיכולות שלכם. מומלץ לגשת לאתרים שמציעים קורסים מקוצרים או אף מידע זמין וחינמי.

חפשו באינטרנט ותחפשו למידע רב בנושא. כך, תידרש מכם הרבה משמעת עצמית ושעות תרגול, אך תוך זמן קצר יחסית תוכלו כבר להשוויץ בקסמים שלמדתם ולזכות באהדה רבה.

שרביט

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא