חיפוש

איך לתקן אייפון שלא נדלק

חברת אפל המוכרת, הציבה סטנדרט חדש בכל מה שמדובר במכשירים סלולאריים, והיא בין החברות המובילות בשוק זה כבר מעל לעשור. מכשירי האייפון, כמו שאר מוצריה של אפל, הם מכשירים יוקרתיים, איכותיים, אלגנטיים, ובעלי איכות בלתי מתפשרת בכל הקשור לחומרה ותכנה. על אף הדירוג הגבוה של האייפון בשוק, גם הוא סובל לעתים מתקלות ובאגים, מתוקף היותו אחרי הכל- מכשיר אלקטרוני. אחת התקלות המוכרות- אייפון שלא נדלק, מה ניתן לעשות במצב כזה?

 

האייפון שלי לא נדלק!

סמארטפונים מועדים לתקלות שונות, חלקן משותפות לרוב הדגמים והחברות, וחלקן מזוהות עם מכשיר או דגם מסוים. מלאכתו היומית של טכנאי סלולר היא לרוב אינה מסעירה במיוחד, היות והטכנאי לרוב כבר מכיר את הבעיות האופייניות לכל מכשיר. אחת הבעיות המזוהות עם האייפון: המכשיר מסרב להידלק. לעתים בעיה זו מלווה בסמל של סוללה ריקה, ולעתים כשהמכשיר מחובר לטעינה – הוא מגיע למסך ההדלקה הראשוני ועוצר שם ללא התקדמות.

 

מה עושים כשהאייפון לא נדלק?

ובכן, בעיה כזו יכולה לנבוע מסיבות שונות. ייתכן ויש בעיית תכנה או עדכון גרסה, ייתכן והסוללה ריקה עקב תקלה בסוללה עצמה או בשקע הטעינה, וייתכן שהאייפון עבר למצב שינה, וביצוע של אתחול מחדש ("ריסטארט") יכול להוציא אותו ממצב זה. באינטרנט נוכל למצוא מדריכים שונים, שלעתים יעזרו לנו בפתרון של בעיות פעוטות, כמו האחרונה שצוינה פה. כשנחוץ לנו תיקון אייפון מקצועי, לא מומלץ לאלתר בתיקון ביתי או שאר "קומבינות" חסכוניות אחרות, כיוון שאלו עלולות לעלות לנו הרבה יותר בהמשך.

 

תיקון האייפון במעבדה

ברוב המקרים כשהאייפון מתקלקל, לא יהיה מנוס מביקור במעבדה, על מנת לתת לו את הטיפול הטוב ביותר. מעבדת תיקון אייפון מוסמכת, תעסיק טכנאים המכירים את הפירמה ואת המכשיר, ואלו יוכלו לזהות את הבעיה מיד עם שני המשפטים הראשונים שלכם. נכון הוא הדבר, שיש תקלות מורכבות יותר ומורכבות פחות, ובכל מקרה- נעדיף לגשת למעבדה אמינה ומקצועית, שתחזיר לנו את האייפון שלנו תקין וללא תקלות חוזרות ונשנות. תקלות כמו מכשיר אייפון שלא נדלק, בעיית שקע טעינה, בעיה במסך המגע, החלפת מסך או גב אחורי ועוד, הן חלק מהבעיות שעלולות לצוץ, ותדרושנה טיפול מקצועי במעבדה מוסמכת.

דגמי האייפון השונים הם ללא ספק, מהמכשירים האיכותיים והיוקרתיים ביותר בשוק הסלולר. בעלי האייפון בד"כ לא מתפשרים על מכשירים מפירמות אחרות, והם רגילים ואוהבים את האייפון שלהם. למרות האיכות הבלתי מתפשרת של חברת אפל, גם מכשירי האייפון סובלים לעתים מתקלות כאלו ואחרות. החל משבר במסך, דרך מכשיר שלא נדלק, ועד בעיית סוללה או תכנה – תמיד נעדיף טיפול במעבדה מוסמכת, שהטכנאים בה הם בעלי וותק ניכר בטיפול במכשירי אייפון. "קיצורי דרך" בכל הקשור לטיפול באייפון שלנו, עלולים לגרום לתקלות נוספות שבצידן הוצאה כלכלית ניכרת.

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא