חיפוש

הובלות בחיפה – לא מה שחשבתם

הובלות הן תחום שצומח בשנים האחרונות ומתפתח, מגיע לכל קשת האוכלוסייה, ומאפשר נגישות וזמינות, במחירים מצוינים. עצם העובדה שיש חברות הובלה רבות, הן להובלות קטנות והן לגדולות יותר, מראה כי יש ביקוש בשוק למוצר זה, ואנחנו רק יכולים לשוב ולדייק את המקצועיות והרמה הגבוהה שנדרשת לשם פרויקט הובלה מוצלח ומעבר דירה קליל. לפרטים נוספים הכנסו לפה.

 

הובלות בוריס ומיכאל

הובלות בוריס ומיכאל הן חברת הובלות שאינה מאפשרת לאף אתגר או מכשול בדרך, לעצור או לשנות את המסלול. אנחנו מאמינים כי רגע מעבר דירה או משרד, הובלת פריטים או רהיטים, אינן דבר של מה בכך, וכל פרויקט כזה, יש לאחוז את המקל על שני צדדיו: הצד הפרקטי והאפקט הרגשי המתלווה לכך.

אתם הגברים שבחבורה או הנשים הפרקטיות יותר, בודאי תרימו גבה ותגידו לעצמכם כי מעבר זה מעבר, אבל תמיד זה רגע קריטי, מעורר המון בעיות או שעם המוביל המקצועי והטוב ביותר, זה יכול ללכת ממש בקלות.

 

הובלות קטנות של דירות קטנות

דירות קטנות הן אותן דירות חדר, או חדר בדירת שותפים, שאנחנו יכולים להעביר את תכולתו גם בטנדר ביתי, אם מדובר בכמה קרטונים. אך מה קורה כשיש מיטה ומזרן, ארון בגדים גדול אחד, או מקרר וכדומה? כאן כבר יש להביא משאית קטנה או רכב המסוגל להעמיס את הציוד, וכל זאת מבלי לערב את המשפחה או החברים.

שירותי הובלה מיכאל ובוריס מאומנים בהובלות קטנות כאלו, ויכולים לתת לכם שירות מצוין במחיר מצוין, ולהעביר את הציוד בשלמות אל יעדו, במינימום זמן ובאווירה נעימה כמובן.

 

מחיר הובלה קטנה

כיום, הובלה קטנה של פריטים בודדים, מכשירי חשמל או כמה קרטונים, היא זולה מאוד, ואפשרית, בתוספת חישוב הדלק לפי מרחק וכמובן, עד כמה מאתגרת ההעמסה והפריקה של הציוד. עלות הובלה של כמה קרטונים יכולה להיות 300 ₪, או שעלות הובלת מקרר למשל גם היא יכולה להיות בסביבות סכום זה. עלות הובלת דירת חדר עשויה להסתכם בסכום של 300-500 ₪, במרחק סביר של נסיעה, אום מדובר בנסיעה ארוכה יותר, בכל מקרה, הדלק מחושב בהתאם.

 

הובלות קטנות בחיפה וסביבתה

הובלות קטנות בחיפה וערי הלווין שלה, או בפריפריה שסביבה, עשויה להיות מאתגרת בשכונות צפופות וסואנות. אם הבניין שלכם נמצא על פינת רחוב הומה, או בלב שכונה כפרית שקטה, אנחנו בכל מקרה נצליח להתגבר על התנאים. מובילים מיכאל ובוריס הם חברת הובלות בעלת וותק וניסיון, כך ששום דבר לא באמת יאיים עלינורק ייתן לנו הרמה להנחתה, ונחשב יחד מסלול מחדש.

בכל הנוגע לפריטים בודדים, מכירות וכדומה, מוזמנים ליצור קשר לייעוץ אישי

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא