חיפוש

בניית אתרים רספונסיבים

בניית אתר רספונסיבי מאפשרת להעניק לגולש חווית משתמש חסרת תקדים ובכך לגרום לו להפוך מגולש – לרוכש. מדוע? להלן כל הפרטים.

 

בניית אתרים – חשיבות עליונה בעידן הנוכחי

בניית אתרים היא כיום הדרך הטובה ביותר בעבור בעלי עסקים לקדם את עצמם במנועי החיפוש השונים, ובראשם גוגל, כמו גם ברשתות החברתיות. שני האפיקים הללו הפכו בעשור האחרון לפלטפורמות המרכזיות ביותר בעבור בעלי עסקים לקדם את העסק שלהם, להגדיל את החשיפה ובכך גם להגדיל את ההכנסות. בניית אתרים יכולה להתבצע או באופן עצמאי או באמצעות חברה מקצועית כמו מדיה ווב. לקיחה של חברה מקצועית מבטיחה הקמה של אתר מקצועי ואיכותי, זאת משום שחברה כמו מדיה ווב משתמשת במגוון רחב של פעולות מתקדמות וטכנולוגיות כמו גם עושה שימוש בכלי מחקר שונים בכדי להקים את האתר הטוב ביותר, בניגוד לעבודה חובבנית אשר עלולה לעיתים להיראות כלא מקצועית ואף מזלזלת בפני הגולשים, בייחוד כאשר מדובר בעסקים קטנים ובינונים אשר רוצים לבלוט אל מול המתחרים שלהם.

 

מהו אתר רספונסיבי?

כאמור, בניית אתרים היא הדרך הטובה ביותר בעבור בעלי עסקים לקדם את עצמם באפיק משתלם ואפקטיבי. כיום, ניתן לבנות באמצעות חברת מדיה ווב אתר רספונסיבי ואיכותי בעל עיצוב מודרני ומושך לעין, זאת כדי למשוך את הגולש לבצע המרה מגולש – לרוכש. למעשה, מסבירים המומחים של החברה כי בניית אתר רספונסיבי מתבצעת בתחילה ע"י אפיון האתר וזאת על מנת להבין באופן מדויק מהן המטרות השיווקיות של בית העסק, מה הלקוח מעוניין לקבל מהאתר כמו גם את מטרתו של האתר. לאחר מכן, מתבצע גיבוש של קונספט מבחינה עיצובית וזאת כדי ליצור מיתוג מחדש לאתר אשר משולב עם חווית משתמש יוצאת מגדר הרגיל. חשוב לזכור כי חווית המשתמש היא אלמנט חשוב ביותר בבניית אתרים רספונסיבית, זאת משום שככל שהחוויה של המשתמש  תהיה חיובית יותר, כך הוא ישהה זמן רב יותר באתר וכתוצאה מכך גם יבצע רכישה של המוצר/השירות אותו הוא מבקש לרכוש. בשלב הבא תתבצע בניית האתר החל מהפן הטכני ועד לשלב העיצובי, כל זאת בליווי צמוד לכל אורך הדרך של המומחים של חברת מדיה ווב אשר מעניקים שירות אישי ומקצועי החל משלב התכנון הראשוני ועד לתוצאה הסופית.

 

מדוע אנו צריכים אתר רספונסיבי?

מעבר להיותו של האתר הזה כלי שיווקי מהמעלה הראשונה, אתר רספונסיבי הוא אתר שניתן לפתוח מכל מקום ובאופן פשוט – אם זה מהמחשב, טאבלט או מכשירי הסלולר. הסיבה לכך היא שלמעשה כיום רוב הצרכנים מבצעים את הרכישות שלהם באמצעות המכשירים הניידים או המחשב, ועל כן עיצוב אתר רספונסיבי מותאם באופן מדויק למכשיר ממנו נפתח האתר כך שניתן לבצע בו מגוון רחב של פעולות, לקבלת מידע נוסף – https://www.mediaweb.co.il

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא