חיפוש

4 הצעדים שכל מקדם אתרים חייב לעשות באתר שלו

אם אתם מקדמים אתרים, יש כמה צעדים שעליכם לנקוט בכדי שהאתר שאתם מקדמים יהיה יותר טוב. במקצוע קידום אתרים צריך לשים לב לדברים כמו למשל מחקר של מילות מפתח, האסטרטגיה, אופטימיזציה לעמודי האתר, יצירה של תוכן במקרה שיש צורך בכך, קישורים חיצוניים וגם בקרה ושיפורים הנדרשים. ריכזנו עבורכם כמה צעדים שכל מקדם אתרים צריך וחייב לעשות באתר שאותו הוא מקדם. 

 

מחקר מילות מפתח

למעשה בכל תהליך של קידום אתרים יש להתחיל במחקר המילים. מחקר של מילות מפתח יכול להישמע מאיים, אך בדרך כלל מדובר על רשימה של בין עשרות למאות ביטויים שיהוו את האסטרטגיה של קידום האתר. יש תהליך קידום אתרים של מוגבל ולכן יש המון ביטויים שיתקדמו גם כחלק מהתהליך. מחקר המילים למעשה עוזר להתמקד ולמדוד התמקדות במונחים שהם יותר ספציפיים.

 

אסטרטגיה

כמו כל דבר, גם קידום אתרים צריך להיות מבוסס על אסטרטגיה נכונה. אסטרטגיה של seo היא מעין מיפוי של פרויקט כולל תכנון של המהלכים שבסופו של דבר יביאו לקידום אפקטיבי.

התהליכים צריכים להתבסס על שאלות כמו איזה עמודים דרושים אופטימיזציה? כיצד מתעדפים עבודה על אתר? (דבר שאגב רלוונטי לאתרים גדולים עם מאות או אלפי עמודים) ואיך יוצרים פעולות שיהוו 20% מהעבודה אבל יביאו ל-80% מהאפקט בזמן הקצר ביותר. מקדם אתרים צריך להכין אסטרטגיה לפי הצרכים של האתר אותו הוא מקדם.

 

אופטימיזציה ויצירה של תוכן

אופטימיזציה היא לא רק צעד בתהליך הקידום, למעשה היא פעולה שאף פעם לא מסתיימת. למעשה אין באמת תקרה של זכוכית ואין דבר שאותו לא ניתן לשפר מכל הבחינות, כמו חווית משתמש, תשתית טכנית מהירות ועוד.

בנוסף, העבודה אף פעם לא תיגמר, כי יש לכם מתחרים בשוק שכנראה גם עושים את כל הפעולות על מנת לקדם את האתרים שלהם בצורה הטובה ביותר, לכן תמיד יש לשמר את הרמה הגבוהה של קידום האתר בכדי לא לאבד את המיקום שלו וכך גם לאבד כניסות אליו.

יצירה של תוכן תהיה רלוונטית במידה וקיים תוכן רלוונטי באתר. אם אין תוכן שיהיה רלוונטי לאתר, תהליך הקידום יכלול גם יצירה של תוכן לאתר, כמו למשל מדריכים, מאמרים, בלוגים וכל תוכן שיהיה רלוונטי אליו.

 

קישורים חיצוניים

קישורים חיצוניים הם מרכיב קריטי מאוד של קידום האתר. קישורים הם למעשה מעין המלצות, כאחד מהחידושים בעולם החיפוש, ישנה התחשבות בקישורים כגורם משמעותי בדירוג האתרים בגוגל, מתוך ההנחה שאם אתר מקבל יותר אזכורים וקישורים מאתרים אחרים, שהם רלוונטיים ומאוד חזקים בתחום שלהם, זה כנראה אתר פופולרי והוא יהיה ראוי להיות מדורג גבוה בתוצאות החיפוש.

 

 לסיכום

מקדם אתרים צריך לדאוג בצורה רציפה לקידום האתרים. עליו לדאוג לכך שהאתר יהיה מדורג באופן שוטף גבוהה, ברמת תחזוקה גבוהה ובמידת הצורך לשפר אותו על מנת להיות חלק מהתחרות הגדולה של אתרים אחרים בתחום.

מנהל האתר

 

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא