חיפוש

תחזוקת צמחיה מלאכותית: 5 טיפים שימושיים

מעוניינים לעצב את הגינה, הגג או המרפסת? אפשר לעשות זאת בעזרת צמחייה מלאכותית שנראית אמיתית לגמרי. בואו נדבר על 5 טיפים שימושיים לתחזוקת צמחייה מלאכותית, בחירתה ומה שביניהן. מומחי פתרונות גינות מלאכותי כאן לשירותכם.

הכירו את חברת דקוריישן – כל פתרונות הגינון המלאכותית תחת קורת גג אחת. בין אם אתם גרים בבית פרטי או בבית דירות, אתם בשלב מסוים תרצו להכניס בביתכם את ה-TOUCH העיצובי האישי שלכם. כיצד תעשו זאת? בעזרת צמחים מלאכותיים מסוגים שונים, שלא רק שאינם מצריכים הרבה תחזוקה, הם גם נראים פשוט מושלם. הכירו את הגינה המלאכותית שנראית אמיתית. כיצד נתחזקה? כיצד נבחר אותה בכלל? כל הטיפים לפניכם ולפניכן. אז בואו נתחיל עם הטיפ הראשון שלנו, הייעוץ שתקבלו מחברת דקוריישן – גינות מלאכותיות בפריסה ארצית.

 

ייעוץ מקדים שווה זהב – גינון מלאכותי

אם תבחרו נכון את הצמחים המלאכותיים שלכם, אתם תצטרכו לתחזקם פחות, תצטרכו פחות להתעסק איתם במהלך השבוע. כיצד עושים זאת? מומלץ לשקול עצים מלאכותיים בצבעים בהירים, היות ועל צבע בהיר יהיה יותר קשה לאתר את האבק והלכלוך. אם הלכתם על צבעים בהירים, אפשר לשקול גם וורוד, אדמדם, כחול בהיר ועוד. אז, הטיפ הראשון? בחירה נכונה של הצמחים. תוכלו להסתייע בייעוץ של חברת דקוריישן – מעצבים לכם את הגינה במינימום עלויות.

 

מה קורה לגבי השמש? האם צמחייה מלאכותית דוהה?

אוקי, חשוב להבין כי ברוב המקרים, כל אלמנט כזה או אחר אשר מונח בשמש, עתידו לדהות או להינזק כתוצאה מקרינה רבה ומחום גבוה. ככה גם רלוונטי לגבי צמחים מטפסים מלאכותיים, פרחים מלאכותיים ועוד. ככל שתימנעו מחשיפה מוגברת לשמש, ככה תוכלו להנות מהצמחים לאורך זמן. מה עוד? בואו נדבר על המשטחים עליהם מומלץ להניח צמחייה מלאכותית.

 

היכן נניח צמח מלאכותי לבית? האם באדמה? באדנית?

אתם יכולים למקם את הצמחים המלאכותיים שלכם בכל מקום, העיקר שזה לא יהיה בבוץ. חשוב להבין, חרקים ומזיקים שונים עשויים עדיין להימשך לצמחים, גם אם הם לא אמיתיים. מה שמוביל אותנו לדבר על הטיפ הבא שלנו עבורכם:

 

תרסיסים שונים להברקה ודחיית מזיקים

תוכלו לרכוש תרסיסים מעולים עבור ההברקה של הצמחים, אך זה לא הכול. מומלץ מאוד לרכוש תרסיסים שונים שאמורים לדחות חרקים, גם אם בפעם הראשונה בה אתם מתיזים את התרסיס החרקים לא עוזבים את הצמחייה. במקרה כזה, שהתרסיס אינו אפקטיבי, יהיה מומלץ לרכוש תרסיס מסוג אחר. ייתכן שלא אבחנתם את סוג החרק הנכון, מה שהוביל לרכישה של תרסיס שאינו מתאים. לא להילחץ, לכל מזיק וברחש יש פתרון הדברה בדרך כלל.

 

להניח בנפרד ובמרוחק מצמחים אמיתיים – המלצה שאינה חובה

קודם לכן, דיברנו על כך שמזיקים עשויים עדיים להימשך לצמחים מלאכותיים, למרות שאינם אמיתיים. לכן, המלצנו לא להניח את הפרחים בבוץ או באדמה חיה. מאותה הסיבה בדיוק, יהיה מומלץ להניח את הצמח המלאכותי בנפרד ובמרוחק מצמח אמיתי. בכדי שמזיקים שונים וחרקים לא יימשכו לצמח.

 

זקוקים לייעוץ ברכישת פתרונות גינון מלאכותי?

אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום עם חברת דקוריישן – פתרונות גינון מלאכותי מכל הסוגים. צריכים קיר צמחייה מטפסת ומלאכותית? אולי כדים לגינות פרטיות?

צוות של מומחי עיצוב גינות עומד לשירותכם, ככה שאתם מוזמנים לתהות יחד עמנו. בהצלחה, אל תשכחו להנות מהתהליך המרגש של עיצוב גינות, שיקום גינות וכדומה. בסופו של דבר, תקבלו תוצאה פסטוראלית למדי!

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא