חיפוש

הטרנד הבא בחתונות: תאי צילום וסלפי

חתונות הן משהו שלעולם לא יצאו מהאופנה.

לכן מוענה לעונה נכנס טרנד אחר שיגרום לכל חתונה להראות אחרת מקודמיה.

ישנם טנדרים שחולפים עם הזמן, אך יש טרנדים מרעננים שהם לגמרי כאן כדי להישאר.

 

מודרני זה שם המשחק

ישנם זוגות שרוצים להתחתן בדרך מסורתית, אך ישנם זוגות המחפשים את הטרנדים הכי חמים, כאלה שהאורחים שלהם לא יפסיקו לדבר עליהם. אז ישנם כאלה שמביאים זמר לאירוע ויש כאלה המביאים להקה שמנגנת לכבוד הכניסה שלהם. ישנם טרנדים שבהחלט כאן להישאר ויש טרנדים שייעלמו בדיוק כפי שהם הגיעו. ישנם טרנדים מודרניים כמו הכנת שי קטן לאורחים בעזיבתם מהחתונה, קישוט השירותים במוצרי טיפוח לשני המינים ואפילו תאי צילום וסלפי.

 

תאי צילום וסלפי

אתם ודאי מכירים את זה שיש בחתונה כמה צלמים, אחד שמצלם מגנטים, אחד שמצלם תמונות רגילות צלם הוידיאו ועוד אחד שמגבה את כולם. בדרך כלל אתם לא מבינים מי הצלם של מה, ואיך יצא התמונה שלכם. צילום תמונה בעזרת צלם יכולה אפילו להיות קצת מביכה עבור חלק מהאנשים, ולרוב להרבה מהאנשים לא נוח לבקש תמונה מספר פעמים מאותו צלם רק כי הם חושבים שהתמונה לא מחמיאה.

אחת משלל אטרקציות לאירועים המובילה היום היא תאי צילום הסלפי מביאים פתרון לבעיה הזו. אם אתם מרגישים שאתם חייבים כמה תמונות בשביל להרגיש טוב עם עצמכם, ובין אם אתם חולי שליטה וחייבים לראות איך הזוויות של המצלמה תופסת אתכם ואפילו אם בא לכם ליצור תמונה יותר אינטימית כמו נשיקה ולא בפני אמא ואבא בחוץ, תאי הצילום הוא המושלם עבורכם.

 

איזה אופציות יש בתאי צילום והסלפי

GIF, מסך ירוק, הקרנת התמונות בלייב, בומרנג, סרטוני ברכה, אלה רק חלק קטן מהאופציות שתוכלו להנות מהם מתאי הצילום והסלפי. בניגוד לצלמים האחרים של האירועים שתוכלו למצוא את עצמכם על מגנט בבית, או חלק מתיקיית תמונות שאף אחד לא באמת פותח. כאן תוכלו להנות מאופציות מרובות ומגניבות שיישארו איתכם לאורך זמן.

תאי הצילום והסלפי יכולים להיות שינוי מרענן ונעים לאורחים שלכם, ולהוריד ממכם ומאיתם קצת הלחץ להוציא תמונה מושלמת וקצת פחות לדאוג לאיך הם יראו. תאי הסלפי יכולים לאפשר גם לאורחים שלכם להנות להשתטות, מבלי שאף עין תבחן אותם ואת ההתנהגות שלכם למשך האירוע. כך הם יוכלו ליצור חוויות נעימות ומיוחדות מהחתונה שלכם, מבלי לחשבן לאף צלם כמה טייקים לעשות.

 

לסיכום

תאי צילום וסלפי הוא הטרנד החדש בחתונות, והטרנד שכל האורחים שלכם ישמחו מאוד למצוא. בתאים הם יוכלו להצטלם במגוון תנוחות, מספר משתתפים ואינסוף רעיונות מעניינים ומדליקים. כאלה שהם יוכלו לעלות לרשת החברתית ולהשאיר את הדיבור על החתונה שלכם כשיחת היום במשרד. תאי צילום וסלפי בניגוד לאטרקציות אחרות, לא מרגיש מאולץ ובא מאוד בטבעיות לרוב האורחים. כך הם יוכלו להצטלם ולהרגיש חופשי לאורך כל האירוע.

 

אישה מצלמת

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא