חיפוש

האם ניתן לעצב שרשרת יהלום בעיצוב אישי וכמה זה יעלה

רבים מעוניינים לרכוש תכשיטי יהלומים אך בעיצוב אישי. תכשיטי היהלומים הם קלאסיים, מרהיבים ונדירים ביופיים, אולם העיצוב האישי מעניק להם נפח נוסף ומראה שאין לאף אחד אחר. אז האם ניתן לעצב שרשרת יהלום בעיצוב אישי וכמה זה יעלה? את זה בדיוק נבדוק במאמר הקרוב שלנו.

 

למה דווקא שרשרת יהלומים?

שרשראות יהלומים הן אחד מסוגי התכשיטים הנפוצים ביותר בארץ בפרט ובעולם בכלל. שרשראות יהלומים מעניקות מראה קלאסי ויפה לכל מי שעונד או עונדת אותם, והן סמל ליוקרה וניצוץ.

להבדיל משרשראות אחרות המשובצות באבני חן או אבני קריסטל, המראה של שרשרת יהלומים הוא מראה מנצנץ ויוקרתי שכל אחד ואחת חושקים בו.

 

האם ניתן לעצב שרשרת יהלום בעיצוב אישי וכמה זה יעלה?

אז השאלה האם ניתן לעצב שרשרת יהלום בעיצוב אישי וכמה זה יעלה נענה בשתי תשובות. הראשונה היא שאכן ניתן לעצב שרשרת יהלום בעיצוב אישי. תוכלו לגשת אל מעצב התכשיטים שבחרתם ולהנחות אותו בדיוק איך תרצו שהתכשיט ייראה, כולל סוג המתכת ממנה תהיה עשויה השרשרת – זהב לבן, זהב צהוב, כסף ועוד, סוג היהלום כולל צורת חיתוך, צבע, רמת ניקיון ועוד ותוכלו גם לציין בפניו את התקציב שקיים עבורכם לצורך עיצוב ורכישת התכשיט.

התשובה השנייה מתייחסת לכמה עיצוב אישי של שרשרת יהלום אמור לעלות, והתשובה היא – משתנה. מחיר העיצוב האישי של התכשיט ייקבע בהתאם לסוג היהלום שתבחרו, סוג המתכת שתבחרו והדד ליין שתתנו למעצב התכשיטים שלכם. כשמדובר על יהלומים גדולים ונקיים עיצוב של שרשרת יהלום יכול להגיע למחירים של בין 8,000 ל-10,000 ₪, בעוד שיבוץ של יהלומים קטנים יותר ונקיים פחות יכול להסתכם בסכומים נמוכים יותר כמו 3,000 ₪, 5,000 ₪ וכו'.

באופן כללי, כמובן שקיימים עיצובים אישיים של תכשיטי יהלומים במחירים נמוכים וגבוהים יותר ממה שציינו, הכל תלוי במה תבחרו ואצל מי תבחרו לעשות את עיצוב השרשרת.

 

איך בוחרים מעצב תכשיטים לעיצוב השרשרת?

שאלה מצוינת. קיימים מאות מעצבי תכשיטים שישמחו לעשות עבורכם את העיצוב האישי לשרשרת היהלום שלכם, אולם אנחנו ממליצים לבחור במעצבים ידועי שם שיש בידיהם תיק עבודות שיוכל להראות את הכישורים שלהם. בנוסף, בחרו את מעצב התכשיטים על פי התקציב שהגדרתם לעצמכם מראש, במידה ואותו מעצב חורג מהתקציב, נסו ביחד להתאים את העיצוב האישי לתקציב, ובמידה וצריך לעבור למעצב אחר – עשו זאת ללא חשש.

 

מתי כדאי לעצב שרשרת יהלום בעיצוב אישי?

אחרי שקיבלנו תשובה לשאלה האם ניתן לעצב שרשרת יהלום בעיצוב אישי וכמה זה יעלה, נבין מתי כדאי לעצב שרשרת יהלום בעיצוב אישי. עיצוב שרשרת יהלום בעיצוב אישי יכול להיעשות לקראת אירוע מיוחד כמו יום הולדת עגול, לקראת יציאה לגמלאות ועוד אירועים משמחים שמצדיקים את העיצוב האישי.

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא