חיפוש

שגיב פלייסיגר מסביר האם כל שלט יתאים לטלוויזיה שלי?

במקרים בהם הטלוויזיה אינה פועלת, אנשים לפעמים בטוחים כי מדובר בתקלה שמקורה במסך, בספק הכוח או בטלוויזיה עצמה ובכרטיס המסך שלה. מומלץ מאוד לבדוק מה מקור הבעיה, כי לפעמים פשוט עליכם להחליף שלט טלוויזיה. אז האם כל שלט יתאים לטלוויזיה שלכם? האם אפשר להצטייד בשלט אוניברסלי? איזה סוג מומלץ? בואו נענה על מספר דברים.

אם ווידאתם כי מקור הבעיה הוא בוודאות בשלט הטלוויזיה ולא בטלוויזיה עצמה, תמיד תוכלו לנסות לרכוש שלטים אוניבסרליים שיכללו חלק נכבד מהפונקציות של השלט המקורי. יחד עם זאת, קיימים גם הרבה מקרים בהם יש צורך לרכוש שלט מקורי בלבד, וזאת משום שישנן בעיות תאימות בין שלטים חלופיים שונים לבין טלוויזיות חדישות וחכמות. לא פעם, אנשים רוכשים שלטים חלופיים, אך מתמודדים עם הקושי להגיע אל אותן הפונקציות שהיו קיימות בשלט המקורי. לא לכל הפונקציות של הטלוויזיה ניתן להגיע דרך לחיצה על לחצני הטלוויזיה עצמה. כאשר השלט של הטלוויזיה תקול, אתם אמנם תוכלו להדליק ולכבות את הטלוויזיה דרך לחצני הטלוויזיה עצמם, אך ישנן פונקציות מסוימות אליהן לא תוכלו להגיע.

שלט טלוויזיה מקולקל, מה עושים?

אם השלט שלכם נרטב ואינו עובד או שמא הוא תקול ונראה "מת" לגמרי, תמיד תוכלו להגיע אל טכנאי טלוויזיות מומלץ שיבדוק עבורכם הזמנת שלט זהה ישירות מהיבואן או מהחברה. טכנאי טלוויזיה מקצועי יידע לספק עבורכם את התשובה המהירה ביותר האם מדובר בשלט שאינו עובד או שמא התקלה היא במקור אחר.

במקרים מסוימים, יש צורך להזמין שלט זהה במאת האחוזים לשלט המקורי, וזאת בכדי לשמור על כל הפונקציות החכמות של הטלוויזיות המשוכללות שיש כיום. ישנן טלוויזיות חכמות בעלויות ואיכויות שונות, והשלטים של אותן טלוויזיות בדרך כלל יהיו מצוידים בכפתורים רבים, בפונקציות שונות וכדומה. בכדי לשמור על אפשרויות הגישה אל האינטרנט דרך הטלוויזיה, לנטפליקס ול-YOUTUBE, ברוב המקרים יהיה עליכם לרכוש שלט טלוויזיה דרך היבואן או דרך טכנאי טלוויזיות מומלץ.

 

טכנאי טלוויזיות מומלץ לתיקון שלט

טכנאי טלוויזיות כמו שגיב פלייסיגר יהיה מסוגל לזהות בתוך שניות את דגם השלט שאתם צריכים ולוודא את הזמנתו בזמן מהיר. במקרים בהם יש צורך לתקן את הטלוויזיה, תוכלו לקבל הצעת מחיר מומלץ לתיקון טלוויזיה וגם שלטים. לרוב, תיקון שלט טלוויזיה יהיה משמעותית יותר זול מאשר החלפת הטלוויזיה עצמה, וכך נכון גם לגבי החלפת שלט שתהיה זולה יותר.

ישנה גם אפשרות לתקן שלטים, למרות שאנשים בדרך כלל לא מבקשים את סוג השירות הזה, מפני שכיום כבר ניתן להזמין מוצרים מכל הסוגים דרך האינטרנט בזמן מאוד מהיר ובעלויות משלוח נמוכות למדיי. ברוב המקרים, אנשים מעדיפים להזמין שלט טלוויזיה תואם חדש במקום לתקן את הישן.

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא