חיפוש

שירותי ספק ותשתית מאותה חברה? זה אפשרי ואפילו ממש משתלם!

אינטרנט הוא אחד המוצרים הכי מבוקשים ובסיסיים שאנחנו משתמשים בהם. אבל מה קורה כשמתגלה בו תקלה? אנחנו מחייגים לספק, שמגלגל אחריות לתשתית, שהתמיכה הטכנית שלה קובעת שהבעיה בוודאות אצל הספק. מעבר לזה שמדובר בהתנהלות מתישה בעבור מוצר שאמור להיות כל כך פשוט ונוח לשימוש, קשה להבין מדוע בכלל צריך לתפעל אותו מול שתי חברות נפרדות. אז האם אפשר לקבל שירותי ספק וגם תשתית מאותה החברה? ומיהן החברות הכי מוצלחות וזולות שכדאי לעבור אליהן?

 

מה ההבדל בין ספק ותשתית?

הזרוע הראשונה של כל אינטרנט ביתי ועסקי היא התשתית. בשורה התחתונה – אלה כל החיווטים שדרכם אתם מקבלים גישה לרשת: צינורות וכבלים שיוצאים מארון התקשורת והמרכזייה עד לכבל הרשת שלכם בבית. אם התשתית מעולה תהנו מגלישה איכותית ובמהירות גבוהה, ללא ניתוקים. חברות התשתית הקיימות בישראל הן בזק, הוט, פרטנר וסלקום.

הזרוע השנייה היא כמובן הספק – מי שמעביר את המידע מהשרת אליכם למכשיר הגלישה: הטלפון החכם או המחשב. הספק משתמש בתשתית כדי להניע דרכה את המידע ולכן התשתית תמיד צריכה להיות שם קודם, עוד לפני שמחליטים באיזה ספק לבחור. שירותי ספק האינטרנט מגוונים ביותר וניתן לקבל אותם ממספר גדול של חברות כמו בזק בינלאומי אינטרנט, טריפל סי, פרטנר, 012, נטוויז'ן, 018, הוט, פרטנר ואינטרנט רימון.

 

שתי ציפורים במכה אחת: היתרונות בחברה שהיא גם התשתית וגם הספק

אנחנו הצרכנים כמובן יכולים לבחור באיזו תשתית ובאיזה ספק לבחור, להשוות מחירים ולעבור בין חברות בצורה נוחה. אבל אין דרך התנהלות נוחה יותר מאשר לקבל את שני השירותים מחברה אחת! על פי רפורמת הפס הרחב שנכנסה לתוקף בשנים האחרונות, ספקיות האינטרנט יכולות לרכוש את שירותי התשתית של חברות התשתית ולמכור את שני השירותים כחבילה אחת במחירים משתלמים ביותר.

רכישה מחברה שהיא גם הספק וגם התשתית, תאפשר לכם לרכז את נושא האינטרנט לחברה אחת שתספק מענה לכל צורך. בנוסף תיהנו גם ממחירים מיוחדים, שלפעמים אפילו מתבררים כנמוכים יותר מאלו שהייתם מקבלים בשירות משתי חברות שונות. ומעל לכל – זוהי זכות הבחירה האישית שלכם. אתם אלה שמחליטים האם ליהנות מהשירות כך או אחרת. ההמלצה שלנו אליכם היא תמיד להקפיד להשוות בין חבילות שונות שמוצעות לכם, לבדוק את כל המסלולים האפשריים וכמובן את ההתנהלות לגבי התמיכה הטכנית והמענה הטלפוני, אפשרויות ההתקנה ומבצעי ההצטרפות. שימו לב – לא תמיד החבילה הזולה ביותר היא גם זו שהכי תתאים לכם! בדקו גם את האפשרויות לגבי הגלישה עצמה וכמובן את שביעות הרצון מהחברה ומהשירות שלה.

 

אילו חברות כאלה קיימות?

אם בכל זאת החלטתם לבדוק את נושא התשתית והספק מחברה אחת, תוכלו ליהנות מכך באמצעות החברות טריפל סי המציעה תשתית עד 100 מגה, הוט המציעה 100 או 200 מגה לבחירתכם, נטוויז'ן, אינטרנט רימון (ספק ותשתית לגלישה בטוחה, עם סינון תכנים בלתי הולמים), סלקום, 012, 018, 019, פרטנר וכמובן בזק בינלאומי.

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא