חיפוש

5 סוגים של שיבולת שועל מומלצות

.מתלבטים איזה שיבולת שועל לרכוש? להלן חמישה סוגים של שיבולת שועל מומלצת ע"י המומחים של חברת אמינו שופ.

 

שיבולת שועל – שורה ארוכה של יתרונות בצריכה

שיבולת שועל נחשבת לאחד המאכלים החשובים והחיוניים ביותר למערכות החיסון של הגוף, וזאת בשל העובדה כי הן עשירות בסידן אשר עוזרים לוויסות חומרים, חילוף חומרים, חיזוק המערכת החיסונים ובניית שריר. את שיבולת השועל ניתן לצרוך במגוון רחב של דרכים, כאשר הדרך המומלצת ביותר היא לבשל את השיבולת למספר דקות ולהוסיף לה מעט חלב ופירות, ובכך לאפשר לכם לקבל ארוחת בוקר בריאותית ומזינה מאוד אשר תשביע אתכם למשך זמן רב. לאור שורת היתרונות וכן העלייה במודעות ליתרונות של שיבולת שועל, רבים תוהים לעצמם איזו שיבולת שועל מומלצת, ועל כן ביקשנו מהמומחים של חברת אמינו שופ – החברה המובילה בישראל בתחום תוספי התזונה להציג חמישה סוגים מובילים אשר נחשבים לנמכרים ביותר בעולם, כך שתהליך הבחירה שלכם בשיבולת שועל תהיה אפקטיבית כמו גם בריאותית עד כמה שאפשר.

שיבולת שועל – 5 המלצות שכל אחד יכול לרכוש

  1. GALOR Oatmeal – מדובר בשיבולת שועל אותה ניתן לשתות, כל זאת בשל העובדה כי מדובר בשיבולת שועל אשר נטחנת בטכנולוגיה ייחודית ואשר שומרת על הערכים התזונתיים הכוללים 15 גרם חלבון ו 14 סיבים תזונתיים, כולם באיכות הגבוהה ביותר.
  2. קוואקר – מדובר במותג מוביל בתחומו אשר נחשב לנמכר ביותר בעולם, והוא נוסד עוד בשנת 1850. את שיבולת השועל של החברה ניתן לצרוך הן באמצעות משקה והן באמצעות ארוחה אשר מתבססת על בישול קצר של השיבולת, וכיום ניתן לרכוש את המותג במגוון רחב של סופרים וכן חנויות אשר מתמחות בתחום תוספי התזונה לספורטאים.
  3. שיבולת מן הטבע – מדובר בשיבולת שועל אשר מגיעה בשקית ארוזה והרמטית, כאשר מדובר בגרגרים גדולים מאוד של שיבולת שועל אותם ניתן לטחון בבלנדר או לצרוך כארוחה. מדובר בשיבולת שועל אשר נעשית במפעל אשר מתמחה בכך, ולכן חשוב לבצע את הרכישה בחנות טבע אשר מספקת את המוצר כאשר הוא טבעי ואורגני ככל האפשר.
  4. שיבולת אורגנית – סוג שיבולת ייחודי אשר נעשה באופן אורגני לחלוטין וללא חומרים משמרים.
  5. גרנולה שיבולת שועל – גרנולה אשר משלבת טעם קראנצ'י של שוקלד או פרי, אותו ניתן לשלב עם השיבולת.

 

מתלבטים איזו שיבולת שועל לרכוש וכיצד לצרוך? המומחים של חברת אמינו שופ כאן לשירותכם

חברת אמינו שופ הינה החברה המובילה בישראל בתחום תוספי תזונה למתאמנים וספורטאים, ומאפשרת לכל אחד לקבל מידע מהימן אודות תוספי תזונה איכותיים כדוגמת שיבולת שועל, כאשר בחנות ניתן לרכוש מגוון רחב של שיבולת שועל מהמותגים המובילים בעולם. ליעלות ה-CBD בתזונה נכונה היכנסו: https://isracbd.com.

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא