חיפוש

רופא מומלץ לחוות דעת

חוות דעת רפואיות משפטיות מהוות כלי חשוב שמשמש עורכי דין עבור צרכים משפטים רבים ושונים לרבות: תביעות ביטוח לאומי, תביעות לקצין התגמולים של משרד הביטחון, תביעות פעולות איבה, אובדן כושר ניידות, תביעות רשלנות רפואית ועוד.

חוות הדעת הרפואיות מסייעות לעורכי הדין להוכיח את טענותיהם וכך לנצח בתיק.

כאשר עורך דין זקוק לחוות דעת רפואית, עליו לגשת לרופא מומלץ לחוות דעת ולקבל ממנו חוות דעת שמפרטת את הנזק שנגרם ללקוח שלו. הרופא צריך להיות אדם מקצועי ואמין שמצאתם בעזרת חברת פורום רופאים או בעזרת מקורות אחרים.

 

מהי חוות דעת רפואית משפטית?

חוות דעת רפואית משפטית היא מסמך שכותב רופא מומחה. במסמך זה הרופא מעריך את הנזק או הנכות שנגרמו לנפגע ואת הסיבה שהובילה אליהם. חוות דעת כזו מצורפת לכתבי תביעה מסוגים שונים כגון תביעות תאונות דרכים, רשלנות רפואית ותאונות עבודה.

כאשר פונים לרופא עבור קבלת חוות דעת רפואית, יש לוודא שהוא מתמחה בתחום הנוגע למקרה. לדוגמא, אם יש צורך בחוות דעת פסיכיאטרית הנוגעת למצבו הפסיכיאטרי של אדם מסוים, יש לפנות לפסיכיאטר שמומחה בכתיבת חווות דעת בסגנון. לעומת זאת, אם מדובר בנזק שנגרם עקב תאונת דרכים יש לפנות לאורתופד או רופא אחר בהתאם לנזק.

 

אילו פרמטרים צריכים להתקיים אצל הרופא?

טרם הפנייה לרופא שיכתוב לכם חוות דעת רפואית מקצועית, עליכם לוודא שהרופא עומד במספר פרמטרים מרכזיים:

  1. מקצועיות: חשוב להיעזר ברופא מומחה ומקצועי שמבין בתחום ההתמחות שלו ויודע כיצד להעריך את הנזק ואת הסיבות שהובילו אליו בצורה נכונה.
  2. ניסיון בכתיבת חוות דעת: חשוב לבחור ברופא בעל ניסיון רב בכתיבת חוות דעת שטיפל במקרים דומים ויודע כיצד לכתוב חוות דעת בצורה נכונה.
  3. התחשבות: חשוב לבחור ברופא מתחשב שיתייחס לנפגע ברגישות המתאימה ויזהר לא לפגוע או להעליב אותו ואת רגשותיו.
  4. ניסיון במתן עדות בבית משפט: פעמים רבות מתעורר צורך להביא את הרופא המומחה להעיד בבית המשפט. לפיכך, מומלץ לבחור ברופא בעל ניסיון במתן עדות בבית המשפט שיודע כיצד לענות על השאלות בצורה מדויקת שתסייע לעורך הדין בצורה משמעותית.

 

כיצד מוצאים רופא מומלץ לחוות דעת?

לחוות דעת רפואיות תפקיד חשוב ולעיתים אף מכריע בטיפול בתיקים מסוגים שונים. לכן, עורכי דין רבים צריכים להיעזר בחוות דעת כזו על מנת להצליח בתיק.

חברת פורום רופאים היא חברה מנוסה ומקצועית שמעניקה שירותי חוות דעת רפואיות לעורכי דין. בחברה עובדים רופאים שמומחים בתחומים שונים ומגוונים. כאשר תפנו לחברת פורום רופאים, החברה תצמיד לכם את הרופא המתאים ביותר לתיק שעומד בכל הפרמטרים ומבצע את תפקידו בצורה מיטבית.

זקוקים לחוות דעת רפואית משפטית? צרו קשר עם חברת פורום רופאים שתעניק לכם שירותים יעילים ומקוצועיים שיסייעו לכם להצליח בתיק שלכם.

 

איש רפואה

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא