חיפוש

קניית עוקבים באינסטגרם – כן או לא

קניית עוקבים באינסטגרם זה דבר טוב וחשוב מאוד אם רוצים לקדם את העסק באינסטגרם. למעשה לא ניתן לקדם את העסק באינסטגרם ללא כמות גדולה של עוקבים. כמות גדולה לצורך העניין עומדת על כמה אלפים של עוקבים לפחות כדי שהפרסום יעבוד כמו שצריך, יש להחזיק בעמוד אינסטגרם עסקי עם לפחות כמה אלפי עוקבים על מנת שפרסום העסק יהיה אפקטיבי במיוחד.

 

אי אפשר לקדם את העסק ללא עוקבים?

ברור שאי אפשר, כדי לפרסם את העסק באינסטגרם חייבים חשיפה מקסימלית, חשיפה של בית העסק באינסטגרם נעשת אך ורק בעזרת כמות רבה של עוקבים. לכן אם אין לבית עסק הרבה אנשים אשר עוקבים אחר עמוד הבית של בית העסק באינסטגרם, לעסק אין סיכוי להגיע לחשיפה מקסימלית.

 

כמה עוקבים צריך?

כמובן שמספר העוקבים תלוי בגודל העסק, אם מדובר בעסק קטן או בינוני אז כמה אלפי עוקבים יכולים להספיק, תמיד אפשר לשאוף ליותר אבל לעסקים קטנים כמה אלפי עוקבים באינסטגרם זה בהחלט מספיק. אך אם מדובר בעסקים גדולים יותר יש צורך בכמות רבה יותר של עוקבים על מנת שהפרסום יהיה אפקטיבי יותר ובעל חשיפה מקסימלית.

 

כמה עוקבים אפשר לקנות?

כמה שרק רוצים, בהתאם למחיר כמובן. אין הגבלה כלשהי על כמות העוקבים וניתן לרכוש כמה עוקבים שרואים לנכון. לכן זה מאוד נוח כי ניתן להתאים את כמות העוקבים לגודל של בית העסק, כלומר אם מדובר על עסק קטן אפשר לרכוש כמות קטנה יחסית של עוקבים. אך אם מדובר בבית עסק גדול ניתן לרכוש כמות גדולה יותר של עוקבים. כל זאת על מנת להגיע לחשיפה מקסימלית ופרסום אפקטיבי ונכון יותר של בית העסק שלך.

 

אפשר לקנות עוקבים גם ברשתות אחרות?

זה תלוי בחברה, קיימות חברות רבות בשוק אשר מציעות שירות של קניית עוקבים באינסטגרם. אבל בין כל החברות הנ"ל ישנן גם חברות אשר מציעות קניה של עוקבים גם ברשתות חברתיות נוספות כמו למשל טיקטוק וכדומה.

 

רק עוקבים אפשר לקנות מהם?

גם במקרה הזה זה מאוד תלוי בחברה, ישנן חברות אשר מציעות גם שירות של קניית לייקים ותגובות עבור פוסטים ספציפים. אבל עבור בתי עסק אשר רוצים להגדיל את כמומת הלקוחות שלהם מומלץ יותר לקנות עוקבים ולא משהו אחר כמו לייקים או תגובות.

 

לסיכום

אז אם אתה עדיין בלבטים האם לקנות עוקבים לאינסטגרם או לא חשוב שתדע כי זה דבר מומלץ מאוד לכל בית עסק ללא יוצא מן הכלל. לכן אם טרם קנית עוקבים באינסטגרם זה הזמן לפנות לאחת מבין חברות רבות ולרכוש מהם כמות נכבדת של עוקבים חדשים. כך תוכל להיות בטוח כי החשיפה לבית העסק שלך גדלה בכמה רמות.

אינסטגרם

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא