חיפוש

קנאביס רפואי להקלת כאבים כרוניים: כל מה שכדאי לדעת

בימים האחרונים אנו קוראים תגובות שונות שנכתבות ברחבי הרשת בנוגע לקנאביס רפואי וההשפעה שלו על חולים שסובלים מכאבים כרוניים. אם נתקלתם בתגובות אלו, אתם וודאי מבינים שהן כוללות מידע שגוי שמטעה את הציבור. הדבר גרם לנו להחליט לצאת ולחקור את העניין באופן מעמיק, כדי שנוכל להציג את כל המידע הנכון על קנאביס רפואי. הישארו אתנו ונגלה יחד את האינפורמציה המדויקת.

 

הדבר ה – 1 שכדאי לדעת על קנאביס רפואי להקלת כאבים כרוניים: יש זנים שונים

המידע שהופץ ברחבי הרשת ציין כי יש 4 זנים עיקריים של קנאביס רפואי. אנחנו כאן כדי ליידע אתכם כי מדובר בטעות. שכן, יש 2 זנים עיקריים. מדובר בזן האינדיקה והסאטיבה. לכל אחד מהזנים יש השפעה שונה.

אחד גורם לצורכים אותו להרגיש תחושה של רוגע והירדמות, בעוד השני גורם לתחושה של עוררות. כך שצריך לדעת איזה זן מתאים לכם. אם אתם רוצים להתעורר, כדאי שתבחרו בסאטיבה שתאפשר לכם להרגיש תחושה שכזו. אם אתם רוצים לישון טוב בלילה, אתם צריכים לבחור בקנאביס רפואי מסוג אינדיקה.

קנאביס רפואי

הדבר ה –2 שכדאי לדעת על קנאביס רפואי להקלת כאבים כרוניים: רופא צריך להתאים את הזן למטופל

בירור שערכנו בנושא העלה כי רופא שמתמחה בתחום הקנאביס, צריך לתשאל את המטופלים שלו לגבי הצורך שלהם. רופאים שואלים בדרך כלל את השאלות הבאות:

  • האם אתה סובל מכאבים?
  • האם הכאבים מופיעים בשעות מסוימות ביום?
  • האם אתה חווה קשיי הירדמות? ועוד

אם יש לכם אישור לצריכת קנאביס רפואי, עליכם לפנות אל רופא שיתשאל אתכם בנושא זה, כדי שתוכלו להיות בטוחים כי אתם בוחרים את הזן המתאים ביותר עבורכם.

 

הדבר ה – 3  שכדאי לדעת על קנאביס רפואי להקלת כאבים כרוניים: ניתן להשתמש בקנאביס בדרכים שונות

רבים מאתנו שמעו לא פעם על תפרחות קנאביס רפואי, אבל לא כולם מודעים לעובדה כי יש גם אפשרות לצרוך שמן קנאביס. אנחנו כאן כדי ליידע אתכם כי ניתן לצרוך את הקנאביס באידוי, עישון ובאכילה.

ראוי לציין כי לכל בחירה יש השפעה אחרת על מהירות ומשך ההשפעה של הסם. אם אתם בוחרים לצרוך את הסם בשאיפה, אתם תרגישו את ההשפעה תוך כמה דקות. בעוד צריכה של שמן עשויה להשפיע לאחר כמה שעות ולזמן ממושך.

שמן קנאביס

הדבר ה – 4 שכדאי לדעת על קנאביס רפואי להקלת כאבים כרוניים: מתאים למגוון מחלות

הקנאביס מקל על כאבים כרוניים במחלות שונות. למשל, סרטן, אפילפסיה ועוד. אם אתם סובלים מכאבים כרוניים מכל סוג שהוא, כדאי שתפנו לרופא לקבלת מרשם. שכן, הדבר עשוי להקל עליכם באופן משמעותי.

 

לסיום

כעת אתם יודעים מהו המידע הנכון לגבי קנאביס רפואי. כך שנותר לכם רק להעביר אותו הלאה ולאפשר לאחרים להכיר בעובדות.

קנאביס רפואי

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא