חיפוש

צמידי טניס בעיצוב אישי 

צמיד הינו אחד התכשיטים האהובים ביותר על נשים בכל העולם. בתרבויות שונות ובמקומות שונים בעולם, ידועים הצמידים כתכשיטים יוקרתיים המעידים בעיקר על מצבה האישי והפיננסי של אישה העונדת אותם. בתרבויות מסוימות, משמשים הצמידים בין השאר לצורך הדגמה וסמל לעושר ומעמד. ככל שרבים הצמידים על ידה של אישה העונדת אותם, כך הם מעידים על המצב החברתי והמשפחתי שלה. בעשורים האחרונים, נפוץ במיוחד סוג מסוים של צמיד הקרוי "צמיד טניס" מה הוא סוג הצמיד הייחודי והמעניין הזה" ממה הוא מורכב" מהו צמיד טניס בעיצוב אישי ואיכותי ומה היתרונות שלו? להלן התשובות.

 

מהו צמיד טניס וכיצד הגיע לאוויר העולם

לא אחת קורה ששמו של מוצר מסוים הוא תוצאה של אירוע כזה או אחר או קשור בשמה של חברה מסוימת שהשפיע יותר מכל על התפוצה שלו ועל האופן שבו אנשים זוכרים אותו. במדינת ישראל ידועים כמה וכמה מוצרים כאלה. בין השאר, הפך השם "וספה" לשם הגנרי של קטנוע, אשר היצרנית שלו הייתה חברת "ווספה" האיטלקית. גם פלאפון נהפך לשם של טלפון סלולארי נייד, אף שלמעשה מדובר בחברה ספציפית בישראל, אחת מכמה חברות המתפעלות קווי טלפון ניידים. באותה המידה הפך השם "צמיד טניס" לשם הגנרי של צמיד זהב משובץ ביהלומים, שנשים רבות עונדות על פרק ידן. ומעשה שהיה כך היה:. בשנת 1987 השתתפה אחת משתי הטניסאיות הגדולות בעולם, קריס אוורט, בתחרות טניס יוקרתית. במהלך אחד ממשחקי הטניס, היא ביקשה מהשופט להפסיק את המשחק, על מנת שתוכל לחפש  יהלומים שנפלו מצמיד הזהב והיהלומים שענדה על פרק ידה במהלך המשחק. היהלומים המצאו והמשחק חודש, ומאז זכה הסוג הזה של צמיד, לשם "צמיד טניס".

צמיד טניס מעוצב אישית

עולם התכשיטים  כולל למעשה שני סוגים עיקריים של תכשיטים: הסוג הראשון הוא צמידים המעוצבים באופן כללי. מדובר בתכשיטים שנוצרו על ידי המומחים לדבר תוך ניסיון לפגוע ברצון ובהעדפות של חלק גדול ככל האפשר מהלקוחות הפוטנציאליים. הסוג השני הוא תכשיטים מותאמים אישית, המוזמנים בדרך כלל על ידי לקוחות בעלי העדפה ספציפית, וכאלה שידם משגת לעמוד בתשלומים עבור תכשיטים מהסוג הזה. צמיד טניס בעיצוב אישי הוא אחד מהתכשיטים מהסוג  השני. לכאורה, מדובר בתכשיט גנרי. למעשה, מדובר בסקלה רחבה של צמידים, כאשר הגורם המשתנה הוא היחס  בן עובי הצמיד ומספר היהלומים. על פי אמת המידה הזאת, ישנו למעשה מגוון רחב של אפשרויות: יותר יהלומים וצמיד דק, צמיד עבה עם פחות יהלומים, צמיד עבה עם יותר יהלומים או צמיד דק עם פחות יהלומים. בדרך כלל, מה שמשפיע הוא הטעם האישי. אבל לעיתים, גם לאפשרויות הכספיות יש השפעה על המוצר הסופי שהוזמן. בשנים האחרונות עולה בהתמדה מספר התכשיטים המוזמנים בהתאמה אישית, הכללים צמידי טניס, שרשראות, טבעות, עגילים וכן סטים שלמים הכוללים מספר תכשיטים באוטו מרקם וצבע ובאותה צורה. עיצוב אישי של תכשיטים דורש מיומנות והבנה של הרצונות והעדפות של הלקוח, על מנת לספק לו את המוצר האיכותי המתאים והנכון ביותר עבורו.

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא