חיפוש

פתרונות הצללה לגינה – הפתרון לאירוח מושלם

פתרונות הצללה לגינה בישראל יכולים להיות רבים ומגוונים

חברות העוסקות בתחום מציעות פתרונות מחומרים שונים, בטווח רחב מאוד של מחירים ועיצובים, עם או בלי שירות התקנה, עם או בלי עמודים, דקורטיבי יותר, או פחות ועוד.

אז איך תדעו מה לבחור לגינה שלכם?

 

שיקולים בבחירת פתרונות הצללה לגינה

בחירה ותכנון של פתרונות הצללה איכותיים לגינה מתחילה בבחירת השטח המתאים.

לרוב מומלץ למקם את ההצללה בסמוך לכניסה הראשית לגינה, אלא אם אתם רוצים למקם את אזור הישיבה והאירוח דווקא רחוק מפתח הכניסה לבית, אולי ליד הבריכה, או לייד בוסתן עצים יפה במרכז השטח.

לאחר בחירת המיקום,יש להתייחס למצב השטח – האם הוא צמוד לקיר המבנה, כל שתוכלו למתוח אל הקיר את האלמנט הנבחר? או שתצטרכו להציב עמודים שיחזיקו את ההצללה שבחרתם מכל הצדדים?

ולבסוף, לא פחות חשוב – מהו התקציב שהגדרתם לעיצוב האלמנט והתקנתו? האם לקחתם בחשבון גם את העלויות לטווח הארוך, כמו עלויות תחזוקה?

 

סוגי פתרונות הצללה לגינה

לאחר שתערכו שקלול של כל השיקולים הרלוונטיים, תוכלו לבחור את פתרונות ההצללה המתאימים ביותר לגינה שלכם.

חברת טרנקילו, המשווקת שפע של אפשרויות מגוונות, יצירתיות ואסתטיות להצללה בגינה, מציעה מספר אפשרויות מומלצות:

 

מפרשי צל

לרוב מדובר על ציליות דקורטיביות מבד לייקרה איכותי, אותן אפשר למתוח בצורת מפרש מעל האזור הנבחר, על גבי עמודים, או מקיר לקיר. מפרשי הצללה מגיעים במגוון עיצובים, צבעים וצורות, כך שאפשר להשיג איתם עיצובים מרהיבים ומרשימים במיוחד בהתאמה אישית.

רשת צל מוכנה למתיחה

רשתות צל מעוצבות, במספר גוונים, גימור איכותי ואביזרים איכותיים למתיחת הרשת באופן עצמאי. הרשת מחוזקת עם תוסף נגד קרני UV , מתאימה לחצר, מרפסת, דק, לחניה, לים, קמפינג ועוד.

 

סוכיים לפרגולות

יש לכם פרגולה בגינה, או בעסק ואתם רוצים להוסיף לה סוכך שיגן עליכם מהשמש בצורה מלאה? הוסיפו סוכך דקורטיבי, עמיד, איכותי ומעוצב שישמש אתכם לטווח של שנים. הסוככים מגיעים במגוון צבעים, גדלים ועיצובים וניתנים להתאמה אישית לפי צורך.

רשת צל משולבת לייקרה, בצפיפות גבוהה, אלגנטית, יפה ויוקרתית, חזקה ועמידה, בעלת מרקם חלק ונקי, מכילה תוספת הגנה נגד קרני UV וחומר דוחה מים המאריך את חיי החומר ומעניק לרשת עמידות יוצאת דופן. רשת הניתנת להתאמה אישית והזמנה בכל מידה שתרצו.

 

רשת צל בסגנון פגודה

רשת צל שמגיעה עם מבנה דמוי פגודה, או גזיבו גדול. קונסטרוקצית ברזל וחופת רשת צל, מתאימה בעיקר לגני שעשועים, גני ילדים, מוסדות חינוך ועוד.

 

לסיכום

פתרונות הצללה קיימים במגוון צורות, מבנים, איכויות, חומרים וצבעים. כדי להבטיח שהאלמנט שאתם רוצים לגינה שלכם הוא אכן האלמנט האופטימלי המתאים ביותר, מומלץ להתייעץ עם בעלי מקצוע, שיעזרו לכם לבחור ולתכנן את ההצללה האידיאלית לגינה שלכם.

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא