חיפוש

8 פריטי חובה למטיילים באיחוד האמירויות

איחוד האמירויות מקבלת את פניהם של תיירים מכל העולם בידיים פתוחות.

הכנסת אורחים ואדיבות הן חלק בלתי נפרד מהתרבות באיחוד האמירויות.

עם זאת, ישנם מספר כללי התנהגות אשר יש לנהוג לפיהם על מנת להימנע מאי נעימויות.

8 פריטי חובה למטיילים באיחוד האמירויות – המדריך המלא.

 

פריטים המתאימים למזג האוויר

מזג האוויר באיחוד האמירויות חם במהלך כל השנה. בחודשי החורף, מזג האוויר מתמתן ונוח לטיולים. בשל מזג האוויר החם, מומלץ להסתובב עם לבוש מתאים, כובע ומים.

 

פריטי לבוש מתאימים

באיחוד האמירויות ישנה הקפדה על לבוש צנוע. מומלץ להתלבש בהתאם ולהיערך עם פריטי לבוש צנועים. כמו כן, גם בכל הנוגע לבגדי ים, הדבר מקובל רק באזורים המיועדים לרחצה. מומלץ להצטייד בבגדים צנועים אותם ניתן ללבוש מעל בגדי הים, על מנת לשמור על נהלי המדינה.

בנוסף לכך, במסגדים ומקומות קדושים, נשים מחויבות בכיסוי ראש. ניתן להצטייד בכיסוי ראש מבעוד מועד, אך בכניסה למקומות בהם ישנה חובה ללבישה, תוכלו לקבל כיסוי מטעם המקום.

 

כרטיסי כניסה

הצטיידות בכרטיסי כניסה מראש למוקדי התיירות, למסעדות, וכן לאטרקציות השונות ברחבי המדינה הן בגדר חובה. הכניסה מלאה למרבית המקומות, וללא כרטיסי כניסה מראש, תצטרכו להמתין מספר שעות, ואף לא להיכנס למקום אליו תכננתם להיכנס.

 

אלכוהול

אם אתם חובבי בירות, אלכוהול או משקאות חריפים כאלו ואחרים, הצטיידו מראש בשדה התעופה. באיחוד האמירויות האלכוהול יקר, וחל איסור על מכירת אלכוהול ברחובות, מלבד בבתי עסק המורשים לכך, הם בתי המלונות וברים.

 

התניידות

כל האמירויות מרושתות במטרו, אובר, מוניות ואוטובוסים. כרטיסים לתחבורה הציבורית הם בגדר חובה. על מנת לעבור ממקום למקום באיחוד האמירויות, תהיו חייבים להשתמש בתחבורה הציבורית, שכן מדובר במרחקים גדולים.

 

דרכון

אם אתם מחובבי הקניות, ומתכננים לערוך שופינג בקניונים השונים באיחוד האמירויות, הדרכון הוא פריט חובה. באמצעות הדרכון שלכם, תוכלו לקבל החזרי מע"מ. את הבקשה להחזר המע"מ, עליכם לבקש בעת הקנייה עצמה, ולשם כך, עליכם להציג את הדרכון שלכם.

 

מזומן

באיחוד האמירויות, ישנם אזורים בהם תצטרכו כסף מזומן. המזומן רלוונטי בעיקר לקניות בסכומים נמוכים, וכן לשימוש בכלל השווקים, לרבות שוק הזהב ושוק התבלינים.

 

תרופות

ישנן תרופות אשר אסורות לכניסה לאיחוד האמירויות, בשל העובדה כי הן מכילות סמים כאלו ואחרים. אם אתם נוטלים תרופות מסוימות באופן קבוע, בדקו את התרופות, ודאו כי הן אינן מכילות חומרים אסורים, וכי הן מותרות לכניסה לאיחוד האמירויות. כמו כן, לפי החוקים, תיירים יכולים להכניס לאיחוד האמירויות תרופות אשר מספיקות לשלושה חודשים בלבד.

 

על רגל אחת – פריטי חובה למטיילים באיחוד האמירויות

כאמור, ישנן מספר פריטי חובה, בהם עליכם להצטייד, על מנת ליהנות כשאתם מתכננים טיול לאיחוד האמירויות. הצטיידות בפריטי לבוש צנועים ומותאמים למזג האוויר, כרטיסי כניסה למקומות ולתחבורה ציבורית, מזומן, אלכוהול ותרופות לפי הקריטריונים של המדינה.

 

חותמת

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא
תיירים
התחנה הבאה

אתם יודעים מה הפך להיות היעד החם ביותר לטיולים