חיפוש

עלויות הקמת משרד

בעת פתיחת עסק הדרוש שטח משרדים או בעת מעבר משרד יש צורך לחשוב על עלויות הקמת המשרד, לצד הוצאות ברורות ומובנות מאליהן יש מספר הוצאות שאנו נוטים לא לחשוב עליהם מה שעלולות להגדיל את הסכום שנדרש מאיתנו להשקיע במעבר.

 

הוצאות בסיסיות הכרוכות בהקמת משרד

ההוצאות הברורות כרוכות בכל הנושא שנחשוב עליהם מייד בעת שאנו מחליטים על הקמת משרד, עלות השכירות של שטח המשרד שנקבע על פי מספר אלמנטים בשוק הנדל"ן כמו מיקום הנכס להשכרה, גודלו, רמת הגימור של המשרד ועוד. לרוב שכירות היא ההוצאה הכבדה ביותר בעת הקמת משרד.

הוצאה נוספת שלרוב אנו לא שוכחים לחשב היא ההוצאה על רכש ציוד, שולחנות, כיסאות, מחשבים ועוד. לרוב ההוצאה הזאת משתנה על פי איכות החומרים בהם אנו בוחרים להשתמש, ככל שאיכות הציוד תעלה ההוצאה תגדל.

 

הוצאות שאנו נוטים לשכוח מהן.

מעבר להוצאות שהבאנו לעיל קיימות מספר הוצאות שלעיתים אנו שוכחים לקחת בחשבון בעת הקמת משרד חדש, אחת ההוצאות האלה היא החשבונות שנשלם, אם ההוצאה לא מגולמת בשכר הדירה שאתם משלמים על המשרד אתם יכולים להגיע לתשלום די משמעותי, כתלות בגודל המשרד ובשירותים שתציעו בו לעובדים. בנוסף, לעיתים אנו לא מייחסים חשיבות מספיקה לדמי הניהול החודשיים שהבניין בו המשרד שוכן גובה ובאמצעותו הוא מספק שירותי ניקיון ואחזקה.

הוצאה נוספת שיש לקחת בחשבון היא עלות הובלת הציוד למשרד, הובלות גדולות של ציוד גדול וכבד יכולות להגיע להוצאה כוללת של אלפי שקלים שיכולים להוביל לחריגה מהתקציב שתכננתם למעבר, למידע נוסף על הובלות משרדים.

 

עלויות אפשריות נוספות

בעלי משרדים רבים נוטים לשכור את שירותיו של מעצב על מנת למקסם את ניצול שטח המשרד בצורה הטובה ביותר וכדי ליצור מרחב משרדי שיוצר אווירה נעימה לטובת העובדים והלקוחות. מדובר בהוצאה שיכולה גם היא להגיע עד לעשרות אלפי שקלים.

הוצאה נוספת שאנו רואים בשנים האחרונות היא השקעה ברווחת העובד, אם בעבר המשרדים הסתפקו בפינת קפה אנו רואים כיום יצירתיות הולכת וגדולה, חלק מהמשרדים כוללים חדרי משחק בו העובדים יכולים להשתחרר בזמן ההפסקה, חדרי מנוחה ואף משרדים שכוללים ברז בירה, כל צ'ופר כזה לעובדים מגיע עם תג מחיר משתנה שיכול להשפיע על עלויות הקמת המשרד שלכם.

איך כדאי לתכנן את הקמת המשרד

אנו ממליצים לכם לקחת מעצב שילווה אתכם בתהליך, באופן זה לא תפספסו הוצאות לא צפויות, תקבלו טיפים ועצות לחיסכון בכסף ותקבלו תמיכה לאורך הקמת המשרד. בנוסף תוכלו להשתמש בקשרים של המעצב כדי לקבל הנחות על ציוד וחומרים נוספים.

עלויות הקמת משרד יכולת להשתנות בעיקר על פי הרצון של מנהלי המשרד להשקיע או לחסוך בעלויות, ככל שהמשרד שתקימו יהיה מושקע יותר כך העלות שלו תגדל על מנת שלא תחרגו מתקציה ההוצאות שלכם חשוב שתתכנו את המעבר בקפדנות.

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא