חיפוש

מה יש לקחת בחשבון לפני שאתה שוכר שירותי עו"ד לענייני רשלנות רפואית?

שירותיו של עורך דין רשלנות רפואית הינם הכרחיים למיצוי הזכויות וקבלת מלוא הפיצויים המגיעים לנו במסגרת תביעת רשלנות רפואית. עם זאת, לפני שאנחנו ממהרים לשכור את שירותיו של עורך הדין לענייני רשלנות רפואית, ישנם כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון

 

כיצד עורך דין רשלנות רפואית יוכל לסייע לנו?

ככל ונגרם לכם נזק במהלך טיפול רפואי, לרבות בשלבים שלפני הטיפול (ייעוץ ואבחון לדוגמה) וכן בשלבים שלאחריו (מעקב רפואי והפניות לגורמים מומחים לדוגמה), הרי שמומלץ לבדוק האם מקורו של הנזק במקרה של רשלנות רפואית, היכולה להיגרם על ידי כל אחד מאנשי הצוות הרפואי, שהיה מעורב בטיפול.

את מקרה הרשלנות הרפואית מקובל להבחין באמצעות בדיקה האם התקיימו חריגות מנורמות הטיפול הסבירות (מבחן הרופא הסביר). באמצעות עורך דין מומחה בתחום רשלנות רפואית כמו עו"ד כפיר דיין דובב ניתן יהיה לנתח את המצב העובדתי לאשורו ולבסס את עילת התביעה באופן ברור, באמצעות הוכחת הנזק שנגרם, קיומו של יסוד הרשלנות והקשר שביניהם.

 

רשלנות רפואית – תהליך התביעה

רשלנות רפואית יכולה להתרחש במגוון תחומים רפואיים ובשלל מצבים ובכדי לנקוט בפעולות המשפטיות המומלצות, יש לבחון היטב כל מקרה לגופו. תהליך הגשת תביעת הרשלנות הרפואית כרוך בבניית תיק התביעה, המבוסס בעיקרו על איסוף כלל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים ותיעוד השייך למקרה הנדון.

בנוסף, עורך הדין יפנה אתכם לגורמים רפואיים מומחים, אשר יספקו לכם חוות דעת רפואית מקצועית, המהווה הוכחה משפטית לכל דבר ועניין, באופן שיסייע לגבות את טענות התביעה ולאשש כי אכן מדובר במקרה של רשלנות רפואית. עם סיומם של השלבים הללו, ניתן יהיה להגיש את תביעת הרשלנות הרפואית לטיפולו של בית המשפט.

 

דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני ששוכרים עו"ד רשלנות רפואית

חשיבות הפנייה לעורך דין המתמחה בתחום רשלנות רפואית אינה מוטלת בספק ובדיוק בשל כך, לפני ששוכרים עו"ד רשלנות רפואית כדאי לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

 

תחום התמחות

חשוב לבחור בעו"ד שתחום הרשלנות הרפואית הוא תחום ההתמחות העיקרי שלו.

 

ניסיון

ככל ומדובר בעו"ד בעל וותק של מספר שנים, הרי שהדבר יכול להעיד על יכולתו להתמודד עם מקרים שונים ומגוונים.

 

אחוזי הצלחה

עו"ד טוב נמדד בסופו של דבר באחוזי הצלחה של התביעות בהן הוא טיפל ולכן, מומלץ לבדוק זאת מראש.

 

חשיבותה של פגישת הייעוץ

ככל ואתם לא מכירים את עורך הדין באופן אישי, מומלץ לקיים פגישת ייעוץ מקדימה עם עורך הדין המיועד, הן בכדי שתוכלו לתהות על קנקנו והן בכדי שתוכלו להתרשם ולבחון מקרוב את הפרמטרים המוזכרים לעיל.

 

לסיכום

שירותיו של עו"ד המתמחה בתחום רשלנות רפואית, יכולים להיות נקודת ההבדל בין הצלחת התביעה לבין כישלונה ולפיכך, כאשר בוחרים עו"ד רשלנות רפואית, מומלץ לקחת בחשבון מספר פרמטרים עיקריים, דוגמת תחום ההתמחות, ניסיון ואחוזי הצלחה וכמובן, לא לוותר על פגישת ייעוץ מקדימה.

עורך דין רשלנות רפואית

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא