חיפוש

עבודות עץ לגינה

כל אדם שיש לו חצר בבית יודע שהחצר יכולה ללכת לשני כיוונים: או שהיא תהיה מקום נוח ואהוב שתמיד נחמד לשבת בו עם משפחה או חברים, לארח ולפעמים לאכול, או שהיא תהיה מקום ריק ומעט מוזנח ובאופן כללי חלל מיותר שלא משתמשים בו. הבחירה באיזה מהכיוונים ללכת נמצאת לחלוטין בידיים שלכם – במספר פעולות פשוטות וללא השקעה מסיבית של כסף תוכלו לשדרג את החצר שלכם ולהפוך אותה למרכז העניינים.

 

כך ניתן לשדרג את החצר באמצעות עבודות עץ

אחד הפתרונות הנהדרים לחצר הוא עבודות עץ. עץ הוא אלמנט עיצובי שטומן בחובו סגנונות רבים. ישנם סוגי עץ רבים שתוכלו לבחור מתוכם, וכן מחירים שונים המתאימים לכל תקציב. תוכלו תמיד לשכור בעלי מקצוע שישדרגו את החצר שלכם בעבודות עץ מקצועיות או לחילופין לעשות זאת בעצמכם אם יש לכם את הידיים והכישרון לכך.

 

מה התהליך הנדרש לביצוע עבודות עץ?

תכנון:

ראשית כל יש לתכנן מה אנחנו רוצים לעשות. אם בעלי מקצוע ומעצבים ועורבים בעניין, נרצה לעשות איתם תיאום ציפיות שידעו בדיוק מה אנחנו רוצים לקבל בסוף. במהלך התכנון נבחר את סוג העץ שנרצה, סוג העבודה וכיצד לעשות זאת.

 

ביצוע העבודה:

היתרון של עבודות עץ הוא שלא מדובר בעבודה שמצריכה זמן רב כמו שיפוץ ובנייה. באופן כללי, את רוב עבודות העץ ניתן להשלים תוך יום אחד. לכן מומלץ לקבוע עם מי שמבצע את העבודה על יום ספציפי בו מגיעים חומרי הגלם והנגרים יעשו את העבודה.

 

תחזוקה:

לרוב עבודות עץ ידרשו תחזוקה מסוימת. לא מדובר בתחזוקה רצינית שמצריכה עבודה רבה, אלא לרוב עבודה די מינימלית – צביעה פה ושם, שטיפה ועוד. מומלץ לברר בטרם ביצוע העבודה כמה תחזוקה תידרש מאיתנו ולהיות מוכנים לכך.

 

סוגי עבודות עץ שונות

גדרות עץ:

גדרות עץ מקנות תחושת פרטיות ובטיחות מפני אנשים אחרים ובעלי חיים שינסו להיכנס לחצר. בנוסף, גדרות עץ משרות תחושת יוקרה ופאר לחצר ומשדרגים את נראותה.

 

פרגולות עץ:

פרגולה היא פתרון נהדר להצללה בימי הקיץ וגם מהווה אלמנט עיצובי לחצר. ניתן למקם פרגולה בכל מקום בחצר – בכניסה אליה, על מרפסת ועוד. ישנם עיצובים רבים לפרגולות ותמיד תוכלו לבחור את העיצוב המתאים עבורכם.

 

דקים מעץ:

דק הוא ריצוף עץ או משטח עץ לחצרות, שבילים, כניסה לבית ועוד. דק מהווה משטח נוח ללכת עליו וגם משדרג את הנראות. תוכלו לבחור סוג עץ לפי טעמכם ולעצב את הדק כראות עיניכם.

 

שער עץ:

אחד הדברים החשובים בעיצוב חצר הוא הכניסה אליה – ושער עץ יוצר כניסה מרשימה לחצר המקנה תחושה של יוקרה ואקסקלוסיביות.

 

בעלי מקצוע לעבודות עץ

עבור ביצוע עבודות עץ מומלץ להיעזר בבעלי מקצוע המתמחים בדבר. חברת עץ ופלא מספקים עבודות עץ מסוגים רבים ועושים זאת על הצד הטוב ביותר תוך הקפדה על גימור מושלם ותוצאות ברמה הגבוהה ביותר.

יצירה בצורת לב

 

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא