חיפוש

ספות בד או ספות עור?

השאלה האם לרכוש ספה מעור או ספה מבד היא שאלה קשה אשר מותירה רבים מבולבלים. ביקשנו מהמומחים של קלין טק, החברה המובילה כיום בתחום ניקוי ספות ליישב את הסוגיה ולומר לכם מה היתרונות והחסרונות של ספות מבד או עור, כך שתוכלו להגיע להחלטה הטובה ביותר.

 

ספות בד – יתרונות וחסרונות

ספות מבד מהוות יתרון משמעותי בעבור אלו אשר רוצים לקבל ספות איכותיות ויפות, וזאת לאור העובדה כי כיום ניתן לרכוש ריפודים איכותיים מבד אשר ניתנים לתחזוקה בקלות, כאשר כל שעליכם לעשות הוא להסיר את הריפוד ולהכניס אותו למכונת הכביסה. בנוסף, מדובר באין ספור אפשרויות עיצוב והתאמה אישית לטעם, וזאת לאור העובדה כי ניתן לרכוש ספות בד בצבעים שונים ובטקסטורות ייחודיות. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי ספות מבד נוטות לספוח אליהן לא מעט חיידקים ואבק, ולכן נדרשת תחזוקה מדי שבוע. בנוסף, לאור העובדה כי רבים מאתנו אוכלים ושותים על גבי הספה נוצר מצב בו הכתמים הופכים לעקשנים במיוחד, וכתוצאה מכך רבים מאתנו נותרים מתסכול כתוצאה מאי יכולת להסיר אותם, ולכן יש לקחת את זה בחשבון בעת ביצוע הרכישה.

ספות עור – יתרונות וחסרונות

ספות מעור הן פריט ריהוט קלאסי ועל זמני אשר משמש לא רק למטרות של ריהוט בתים אלא גם משרדים. למעשה, מדובר בתחזוקה נמוכה ביותר וזאת לאור העובדה כי מדובר בעור איכותי לרוב אשר קשה מאוד להזיק לו מבחינת כתמים, אך יש לקחת בחשבון כי במידה ואנו מניחים בטעות משהו חם על הספה יכולים להיווצר חרכים לא נעימים לעין. בנוסף, ספות עור הן ספות מסיביות לרוב אשר קשה מאוד לנקות אותן באופן יסודי, אך יחד עם זאת חשוב לזכור כי באמצעות שימוש בחלב עור מתאים כמו גם חומרי ניקוי איכותיים ניתן לשמור על הספות למשך שנים רבות, לעיתים כפול מהזמן של ספות מבד.

 

ניקוי ספות מכל הסוגים באמצעות חברת קלין טק

לא משנה אם אתם בוחרים בספת עור או בד, חברת קלין טק תעניק לכם שירות איכותי של ניקוי ספות יסודי אשר נעשה באמצעות חומרי ניקוי מתאימים כמו גם מיטב הטכנולוגיה בתחום. צוות העובדים המיומן של החברה יודע לבצע את ההתאמות הנדרשות בעבור כל סוג של ספה, וזאת במטרה לשמור על הספות למשך שנים רבות ולשמור על מראה מבריק ורענן. בעלות כספית אטרקטיבית תוכלו לקבל צוות של מומחים אשר יגיע עד אליכם הביתה וידאג לכך שהספות שלכם יקבלו את הטיפול כמו גם תיקון ספות מומלץ הטוב והמקצועי ביותר, כפי שיעידו מאות הלקוחות המרוצים של החברה. לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר ראשונית בעבור ניקוי כמו גם תיקון ספות, ניתן ליצור קשר דרך המספר 073-7055305 או https://www.clean-tech.co.il

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא