חיפוש

משחת השיניים הטובה ביותר

צחצוח השיניים היא פעולה שאנו נדרשים לבצע בצורה יום יומית, פעמיים ביום. כולנו מכירים את החשיבות של צחצוח השיניים – אך לא כולנו מכירים את החשיבות שיש למשחת השיניים בפעולה זו. ישנן משחות שיניים רבות, שמציעות מגוון פעולות נלוות (כמו הלבנת השיניים תוך כדי צחצוח למשל). איך תוכלו לדעת מהי משחת השיניים התאימה ביותר עבורכם?

 

משחות שעוזרות לבעיות חניכיים

ישנן משחות שיניים שנחשבות ל"רפואיות", כאלו שגם רופאי שיניים ממליצים עליהן כדרך יעילה לטיפול בבעיות חניכיים. אנשים רבים סובלים מבעיות אלו – שעשויות להתבטא בדימום מהחניכיים בזמן צחצוח שיניים, נפיחות החניכיים או חניכיים אדומות מהרגיל.

משחות שיניים אלו מכילות רכיבים נוגדי חיידקים, כך שהן בעלות יכולת לעכב את הצטברות החיידקים על גבי השיניים ובקו החניכיים. חיידקים אלו הם הגורם העיקרי לבעיות חניכיים, ולכן השימוש במשחה יכול לסייע מאוד בהעלמתם.

 

משחות שנועדו להלבנת השיניים

מי מאיתנו לא רוצה שיניים לבנות וחיוך יפה יותר? בדיוק לשם כך נועדו משחות השיניים שמכילות בתוכן חומרים להלבנת השן. עם זאת, חשוב לומר שהמשחה יכולה לטפל בעיקר בכתמים קלים ושטחיים שנמצאים על גבי השן, ולא בשיניים שהכתמים בהן כבר משמעותיים. טיפול מקצועי להלבנת השן ניתן לבצע אצל רופא שיניים.

 

משחות שמשמשות גם כטיפול לרגישויות

בדומה למשחות שעוזרות להלבנת השיניים, ישנן משחות שמכילות חומרים שמפחיתים רגישויות בשיניים, ואף מקלים באופן מיידי על הרגישות. עם זאת, גם כאן מדובר בהקלה שנמשכת עד גבול מסוים – והיא אינה מהווה תחליף לטיפול אצל רופא שיניים.

 

החשיבות של ביקור תדיר אצל רופא שיניים או שיננית

כל הדרכים מובילות אל ביקור אצל רופא שיניים. גם אם תצחצחו שיניים היטב, ובמשחות שמכילות חומרים רפואיים ואחרים, עדיין תצטרכו לבוא לביקורת תקופתית אצל רופא שיניים – על מנת לוודא שמצב השיניים והחניכיים שלכם תקין.

שמירה על בריאות השיניים שלכם חשובה לא רק לתפקודן התקין, אלא גם למניעת בעיות רפואיות אחרות וקשות יותר. ישנם מחקרים שהצביעו על קשר בין שמירה לקויה על בריאות השיניים לבין גידול סרטני בחלל הפה.

כדי להימנע מהסיכון מבעוד מועד, יש להקפיד על צחצוח השיניים פעמיים ביום, להשתמש גם בחוט דנטלי על מנת להוציא את שאריות המזון, וכן לבקר באופן קבוע אצל רופא שיניים או שיננית – למעקב מקצועי אחר מצב השיניים שלכם.

גם אם המצב הרפואי של השיניים שלכם תקין, ואתם רק מבקשים לבצע טיפול אלקטיבי בשן – גם במצב זה תדרשו להגיע אל רופא השיניים, על מנת לבצע טיפול להלבנת השיניים, ניקוי השיניים או כל טיפול שתרצו.

את כל הטיפולים והבדיקות הדרושות לכם תוכלו לעשות במרפאת השיניים של ד"ר צוהר. כך גם תנקו את השיניים כמו שצריך, וגם תקבלו טיפול מקצועי ומסור למצבכם.

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא