חיפוש

3 משחקים שניתן לעשות עם מתנפחים במים

אתם מתלבטים האם לא הגיע הזמן לשדרג את הבריכה הביתית שלכם ואת החוויה שממנה הילדים נהנים? אם כך, כדאי שתדעו שהדרך הכי טובה לעשות זאת היא על ידי רכישת מתנפח חדש וגדול עם מים.

 

לשחק בהנאה בכל משחק אפשרי

כאשר מדברים על משחקים שניתן לעשות עם מתנפחים במים, אנחנו רואים שיש מגוון רחב של אפשרויות, כמו למשל:

  1. תופסת
  2. מלחמה
  3. השפרצות

בנוסף, אפשר לחלק את הילדים שעושים שימוש במתקן המים המתנפח לקבוצות, לתת לכל קבוצה משימה ולראות איזו קבוצה מסיימת את המשימה ראשונה. מה שכן, כדאי שתכינו את עצמכם לשאגות של התלהבות, כי הילדים לא יוכלו להישאר אדישים אל מול כל הטוב וההנאה הזאת.

 

איך תדעו שאתם בוחרים מתנפח מוצלח?

אם אתם חושבים על רכישת מתנפח עם מים כדאי שתדעו שיש מגוון רחב של אפשרויות. למעשה, יש כל כך הרבה מתנפחים עם מים בימינו, שהבחירה ביניהם עלולה להיות קצת מורכבת. לכן אנחנו ממליצים לכם לקחת את הזמן ולראות במה אתם בוחרים, כי בסופו של דבר, אם אתם קונים מתנפח, בוודאי תרצו ליהנות ממנה לכמה שיותר זמן ולא תרצו להחליף אותו תוך כמה ימים. לכן יש לקחת בחשבון נתונים כמו: מה הגודל של המתנפח? והאם, במידה ותתקינו את המתנפח שלכם בגינה יהיה לכם מקום לזוז? בנוסף, האם מדובר על מתנפח שמעוצב גם בצורה יפה? מעבר לכל אלה, אנחנו מציעים לכם לבדוק גם את הנושא של הבטיחות, כי זה אחד מהנתונים הכי חשובים שיש. אתם לא רוצים לסכן את הילדים שלכם ולכן, אפילו אם ראיתם מתנפח במחיר מאוד זול, לא כדאי לקנות אותו אם אין לו תו תקן. אל תתביישו לשאול לגבי הנקודה הזאת ואל תתעלמו ממנה, כי הבטיחות בעת המשחק במתנפחי המים היא הדבר הכי חשוב שיש.

 

איך לקנות מתנפח מים בחוכמה?

העידן שאנחנו חווים עכשיו מאתגר יותר מאחרים, כי וירוס הקורונה שינה את כל חוקי המשחק. אם בעבר יכולנו ללכת לאינספור חנויות, לעבור בין קניונים שונים ולמצוא את המוצרים הדרושים לכם, הרי שהיום זה לא כך. היום אנחנו מתבקשים להימנע ממפגש עם אנשים, לא להתקהל ולהתרחק מכל אדם כמה שרק אפשר. זו הסיבה שבגללה, גם כאשר מדברים על רכישת מתקן מתנפח עם מים לחצר, ברור מדוע לא תרצו להסתכן ולא תרצו לצאת מהבית כדי לרכוש מתקן כזה. החדשות הטובות הן שתוכלו להזמין לכם מתקנים כאלה גם אונליין. נסו זאת, כי אין סיבה לצאת, אין סיבה להיחשף לווירוס ואין גם סיבה לשלם יותר בחנויות פיזיות. אונליין המחירים של המתנפחים מאוד טובים ויש גם מבצעים שחבל לכם לפספס, אז למה שלא תזמינו עוד היום מתנפח מים לגינה?

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא