חיפוש

מה לחפש כשמשווים מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל?

טיסה לחו"ל היא בדרך כלל אירוע מרגש במיוחד. זה נכון בעיקר כאשר מדובר על אנשים שעדיין נמצאים בתחילת חייהם וזאת אחת הטיסות הראשונות שלהם אל מחוץ למדינת ישראל. עם זאת, גם נוסעים מבוגרים יותר מן הסתם מתרגשים לקראת טיסות, תהא עילת הטיסה אשר תהא, בין אם מדובר על טיסה לצרכי טיול והנאה, טיסה לצרכי עסקים, ועוד. בכל מקרה, חשוב לעשות השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל. מה לחפש כשמבצעים את ההשוואה הזו? 

 

כל נוסע צריך לחפש דברים אחרים בתוכנית הביטוח שלו, בהתאם לגילו

כאמור, אנשים שנוסעים לחו"ל הם אנשים מסוגים שונים. אחד הסיווגים החשובים ביותר כאשר מדברים על השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל, הוא הסיווג על פי הגיל. הכוונה היא שלנוסעים בגיל צעיר יש צרכים אחרים הקשורים בביטוח הנסיעה, בהתאם לאופי הטיול שלהם ולצרכים שלהם בהתאם לגילם.

לנוסעים בגיל מבוגר יהיו מן הסתם צרכים אחרים וביניהם צרכים ספציפיים בהתאם לגילם ולמצבם הרפואי. לדוגמה, נוסעים המשתייכים לקבוצת גיל הזהב צריכים לשים דגש על המחיר של הרחבה חשובה – ההרחבה של החמרה במצב רפואי קיים.

לעומת זאת, כאשר מדובר על נוסעים צעירים ובעיקר מטיילים אחרי השירות הצבאי, הרחבת הביטוח של ספורט אתגרי עשויה להיות רלוונטית מאוד. כך או אחרת, את השוואת המחירים כדאי מאוד לבצע בכתובת הבאה – https://bit2hul.co.il.

 

השוואת מחירי ביטוח בעבור נוסעות שנמצאות בהיריון

באופן כללי, גם נשים בהיריון יכולות לטוס לחו"ל. תקופת ההיריון היא תקופה שנשים רבות מקדישות כדי להתרכז בעצמן, לשמור על מצב רפואי תקין, לרבות ברמה המנטלית. כמו כן, נשים רבות שנמצאות בהיריון שמות דגש על המשך ניהול השגרה שלהן, וחשוב להן שלא להגביל את עצמן ואת הרצונות שלהן עקב ההיריון, אלא להמשיך לנהל אורח חיים חופשי ככל הניתן. לכן, נשים הרות רבות רוצות לטוס לחו"ל למרות הקשיים והחששות הטמונים במעשה.

ההרחבה של ביטוח נסיעות לחו"ל בעבור נשים בהיריון מכסה טיפולים רפואיים הקשורים בהיריון, כמו אשפוז, רכישת תרופות ביקור אצל רופא, ועוד. חשוב לציין שלא מדובר על בדיקות שגרתיות, אלא על בדיקות ספונטניות בהתאם למצב רפואי המתעורר אצל אישה בהיריון במהלך שהותה מחוץ לארץ ובמסגרת טיסה לחו"ל במהלך ההיריון. בכל מקרה, חשוב וכדאי להתייעץ עם הרופא המלווה את ההיריון, כדי לטוס בראש שקט.

 

ביטוח ביטול טיסה

ישנם ביטוחי טיסה מסוגים שונים העונים על צרכים של נוסעים מסוגים שונים. אחד הביטוחים שעשויים להיות חשובים לכם הוא ביטוח במקרה של ביטול טיסה. הוא רלוונטי בעיקר לאנשים שיש להם חשש ספציפי לגבי עניין שיאלץ אותם לבטל את הטיסה שלהם. חשוב לבדוק קודם לכן את כרטיס הטיסה עצמו שרכשתם, ומה אפשרויות הביטול וההחזר שכבר כלולות בו.

ביטוח נסיעות

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא