חיפוש

5 טיפים למראה פנים מושלם

על מנת להשיג עור פנים חלק איננו חייבות ללכת לטיפולים יקרים, אלא לשמור על כמה טיפים בסיסיים לחיים בריאים יותר ולעור פנים חלק יותר. במאמר הבא נציג לכן 5 טיפים פשוטים מאוד שיעשו קסמים לעור הפנים שלכן.

 

הימנעות מלחץ נפשי

לחץ נפשי משפיע על נראות עוד הפנים ולא ניתן להתעלם מכך. הוא יוצר קמטים, עיגולים שחורים ועור עייף כתוצאה מחוסר שינה או הזנחה. הגוף יודע לאותת לנו כאשר הוא נמצא במצוקה ולו הקלה ביותר וכך הוא גם מסמן לנו בעת לחץ נפשי. הטיפ הבא מעודד אותנו לשמור על מספר שעות שינה מספק וטיפול ודאגה לנפש שלנו שישפיע על עור פנים זוהר, בריא וחלק.

 

הזנה חיצונית

שגרת טיפוח של ניקוי יום יומי, הזנת לחות לבוקר ולערב ומסיכות בריאות ישפרו פלאים את מראה העור שלנו ויעזרו לנו לדחות נזקים שעתידים לבוא. קיימות מסיכות טיפוח לעור הפנים אשר מעניקות ״זריקת לחות״ כאשר הפנים שלנו פחות במיטבן, מסכות אלו משלימות את החוסר שנוצר מתזונה לקויה או אי שתיית מים ומשאירות את העור בריא.

 

משקה החיים – מים

מים הם ללא ספק המשקה המוערך ביותר של הטבע. שתיית כמות מים בצורה מספקת הוכחה כשומרת על עור בריא יותר, מפחיתה יובש בעור ומשפרת את הנראות שלו. שתיית מים מסייעת לגמישות העור ומראה בריא וחיוני יותר. שתיית מים מרובה מפחיתה את השומניות ומומלץ לשתות כשמונה כוסות מים ביום. שתיית מים עוזרת גם לשמור על משקל מאוזן ופעילות בריאה של הגוף.

 

תזונה בריאה

כאשר אנו אוכלים מוצרים מלאי שמן הפנים והגוף שלנו מושפעים מכך, על הפנים ניתן להבחין בכך מהר מאוד. מראה הפנים שלנו מושפע באופן ישיר מהתזונה שלנו ואחד הטיפים המועילים ביותר הם שמירה על תזונה בריאה. חשוב להקפיד על צריכת ירקות, פירות, קטניות ואגוזים- כל אלו מוצרים שמלאים בחומרים מזינים ומסייעים לעור פנים חלק.

 

שמירה על עור הפנים מנזקי מזג האוויר

שמירה על עור הפנים מנזקי מזג האוויר היא לא מובנית מאליה לכולן. בשמש חזקה יכולים להיווצר בעור הפנים והגוף כתמי שמש ופצעים כתוצאה מזיעה. במעברי עונות ובחורף קיים יובש באזור הפנים.

כדי להימנע מכך יש להשתמש במוצרי לחות עם מקדם הגנה או מוצרי לחות שמותאמים לעור הפנים שלנו. בנוסף חלק מנזקי מזג האוויר אלו גם נזקי לכלוך שנצברים על העור שלנו במהלך היום ולכן חשוב בכל סוף יום לנקות את הפנים שלנו באופן יסודי ולהיפטר מכל הלכלוך.

תזונה בריאה ונכונה משפיעה על עור הפנים, הנראות וכל הגוף שלנו בעצם. מעבר לטיפול בנפש שלנו ובאורח חיים בריא לגוף, חשוב להשתמש בהזנה חיצונית עבור עור פנינו, שתעזור למזער את נזקי הסביבה, הגיל והשמש.

מסיכות טיפוח לעור הפנים

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא