חיפוש

מערכות ניהול תוכן הטובות והגרועות ביותר לקידום אתרים

מערכות ניהול תוכן הן למעשה מערכות אשר מאפשרות לכם ליצור תוכן ונהל תוכן דיגיטלי.

מרבית המערכות היום בשוק מוכרות תוכניות מלאות עם פתרונות למתכנתים, למעצבי אתרים ובניית אתרים. 

השימוש העיקרי ביותר במערכות אלו הוא בניית אתרים, יצירה והפצה של תוכן ברשתות החברתיות ובבלוגים וכמובן ניהול האתר. 

ישנן המון חברות CMS בשוק, חלקן חינמיות וחלקן בתשלום ורובן הגדול מאפשר לכם להשתמש בתוכנה בחינם עם גרסה אשר מוגבלת בתכונות ובאפשרויות.

 

אלו הן מערכות ניהול התוכן מהטובה ביותר לאלו שפחות לקידום אתרים:

  1. WordPress

פאנל שליטה נוח מאוד ואינטואיטיבי מאוד. מאפשר לכם לנווט בין ספריה עצומה של פלאגינים לאתר שלכם ולתוכן שלכם. 

לא סתם וורדפרס הפכה לפלפטפורמה הפופולרית ביותר בעולם לבניית אתרים – וזאת בזכות הורסטיליות של המערכת שלה אשר מתאימה לכל סוגי העסקים למעשה  -לא משנה אם אתם בעלי חנות אינטרנטית, אנשי מקצוע או סתם בלוגרים שצריכים אתר – וורדפרס הוא הבחירה הראשונה שלכם. 

בנוסף, יש לוורדפרס כלים רבים לקידום אתרים אשר מסייעים לכם בניהול התוכן וכבר בכתיבת התוכן לשפר את הרלוונטיות של האתר שלכם.

 

  1. Shopify

הסיבה ששופיפיי נמצאת במקום השני ולא הראשון – זה פשוט בגלל שהיא מעט פחות ורסטילית.

עיצובים יפים מאוד ומשוכים את העין ותשתית מבוססת היטב לסחר אינטרנטי מאפשרת לכל מי שמעוניין לנהל את התוכן של החנות האינטרנטית שלו לעשות זאת בפלטפורמה שנותנת לו יותר-  החל מאסטרטגיות שיווקיות כמו גם סטטיסטיקות על מה עובד ומה לא בשיווק בחנויות אינטרנטיות וכלה בעיצובים מיוחדים וממשק משתמש אינטראקטיבי שמאפשר לבנות ולתחזק הכל ולשמור על אתר נקי ומעוצב.

 

  1. WIX

חברה ישראלית ששמה דריסת רגל חזקה בתעשייה העולמית ואף פרסמה את עצמה באירוע הסופרבול, גמר אליפות הפוטבול האמריקאי, בשנה שעברה. 

אמנם העיצובים של וויקס הינם אולי הטובים ביותר שיש כרגע בשוק – הממשק שלהם עדיין זקוק לשיפור רב. 

על מנת לבנות אתר שמתאים גם למובייל עליכם לבנות אותו למעשה מחדש וכך האתר שלכם יהיה ריספונסיבי – כלומר מותאם למכשירים הסלולריים- רק כאשר תעשו זאת בנפרד. 

המשמעות של כך היא שייקח לכם זמן רב להוסיף תוכן לאתר שלכם כי בכל שלב שתוסיפו משהו תיאלצו לבדוק כיצד הוא נראה בתצוגת המובייל  – בשונה מוורדפרס ושופיפיי שעושות זאת אוטומטית.

 

  1. Weebly

אולי הגרוע ביותר מכולם. מתפקד בדומה לוויקס בכך שהוא מאפשר ללקוחות לא מנוסים לבנות אתר שמעוצב יפה ופונקציונלי בזמן קצר מאוד יחסית – אבל נופל במבחן התוצאה. 

הממשק של וויבלי קשה לניווט, לא ניתן להבין מה עליכם לעושת ואיך כל כלי שמוצג באתר מתפקד – והכי גרוע – כמעט בלתי אפשרי להשתמש בכלים של קידום אתרים בפלטפורמה שלו מפני שהם פשוט לא נתמכים כראוי. 

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא