חיפוש

מחשד ועד הוכחה – התהליך המלא של חקירת בגידה עם חוקר פרטי

אחד הדברים שמסקרנים כל אדם שפונה אל משרד חקירות זה התהליך המלא שהתיק עובר מהרגע שבו עולים החשדות ועד שמגיעה ההוכחה מטעם החוקר. יצאנו לבדוק את העניין באופן מעמיק כדי שנוכל להציג בפני כל המתעניינים בתחום את התהליך המלא. הישארו אתנו ותוכלו לגלות מה בדיוק קורה בזמן שאתם יושבים בבית או בעבודה ומחכים לתשובות מהחוקר שלכם.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו להגיע לתהליך המלא

בחרנו לכתוב את המדריך הנוכחי תוך ליווי מטעם אנשים שיודעים דבר או שניים על התהליך של חקירת בגידה עם חוקר פרטי. מדובר במי שעברו את ההליך הזה ממש לאחרונה, לאחר שעלו מצדם חשדות כי בן או בת הזוג שלהם בוגדים בהם. לדבריהם, בעת פגישה עם החוקר הפרטי, מתבצע הסבר מעמיק שמאפשר להבין איך התהליך עובד מתחילתו ועד סופו.

שכן, החוקרים יודעים כי מדובר בעניין רגיש שמצריך פירוט בנושא, בדיוק כמו שרופא שיניים מסביר למטופלים שלו מה הוא צפוי לעשות בעת הליך רפואי מורכב. הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו מודעה בעיתון וביקשנו לשמוע את ההליך שעברו.

לשמחתנו, קיבלנו מעל ל – 20 פניות שאפשרו לנו להכיר את ההליך לעומק. זו ההזדמנות להודות לאלו שסייעו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, הוא רואה אור וצפוי להביא למודעות בנושא המרתק.

 

השלב ה – 1: שלב החשד

שלב זה הוא ראשוני ביותר. שכן, זה הזמן שבו פונים אל חוקר פרטי ומציינים כי רוצים לבדוק אם מתקיימת בגידה מצד בן או בת הזוג. בשלב הזה, החוקר שואל כל מיני שאלות, למשל:

  • איך נראה בן או בת הזוג?
  • באילו שעות הוא נוהג לצאת מהבית ומהעבודה?
  • מה הכתובות שהוא מבקר בהן בדרך כלל?

שאלות אל חשובות לשלב הבא, שלב הבירור.

 

השלב ה – 2: שלב הבירור

בשלב השני, החוקר יוצא לבדוק את השטח. יש לו פרטים אודות המראה החיצוני של הנחקר והוא יודע מהן הכתובות הקבועות שבהן הוא מסתובב. כך שנותר לו לבדוק אם יש כתובות אחרות ולראות מה בדיוק הוא עושה בהן. במידה ומתגלה כי יש עילה לבגידה, החוקר מתעד אותה באמצעות תמונות, סרטונים או הקלטה.

 

השלב ה – 3: שלב ההוכחה

בשלב הזה החוקר חוזר אל האדם ששכר את שירותיו ומציג בפניו את ההוכחות. לעיתים מדובר בתמונות של הנחקר כשהוא מחבק או מנשק מישהי זרה ולעיתים אלו סרטונים שמוכיחים כי הנחקר קיים יחסים מיניים עם מישהי אחרת.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שאפשר לכם להכיר את התהליך המלא במעקב של חקירת בגידה. החל משלב החשד ועד שלב ההוכחה. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים בנושא, אתם יכולים לשבת בבית או במשרד ולהמתין בסבלנות עד שיעברו כל השלבים שיאפשרו להציג בפניכם את ההוכחות.

בגידה

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא