חיפוש

מחפשים קורס מעניין שיפתח לכם דלתות? אתם יכולים להפסיק לחפש!

חולמים לעסוק בתחום מעניין עם הכנסה טובה? הרשמו עוד היום לקורס מקדמי אתרים מתחילים של עשהאל דרייר, הקורס שפותח לכם דלתות ומסייע לכם להתחיל את הקריירה המקצועית שלכם עם תמיכה מלאה כבר מהיום הראשון. בקורס תקבלו נסיון מעשי, כלים מקצועיים וסביבת לימודים נוחה ושיעורים פרקטיים כדי שתצאו אל שוק העבודה עם יתרון בולט.

 

קורס מקדמי אתרים למתחילים של עשהאל דרייר

עשהאל דרייר הינה חברה לקידום אורגני של אתרים עסקיים מהמובילות בישראל אשר פותחת את שעריה ללמידת רזי ה – SEO. בקורס תוכלו לקבל כלים מעשיים רבים כבר מהשיעור הראשון, ללמוד בתנאים נוחים בזמן ובקצב שלכם, לקבל תעודת הסמכה ולהכנס למאגר מומחי ה – SEO. הקורס הפרקטי הזה מתאים לסטודנטים, לעובדים במשרה מלאה, לאמהות טריות ולשוהים בחו"ל וניתן ללמוד אותו מכל מקום ובכל זמן שתבחרו.

מנוע חיפוש

כיצד קורס מקדמי האתרים של עשהאל יפתח לכם דלתות?

אחד הדגשים החשובים בתכנון הקורס הינו הפרקטיות והמעשיות שלו בחיים האמיתיים. כדי שתוכלו לפתח קריירה כמומחי SEO תקבלו יתרונות בולטים:

  • בסיום הקורס תקבלו תעודת הסמכה נחשבת.
  • גישה לכל המדריכים והמאמרים באתר הבית שיאפשרו לכם להעמיק ולשכלל את הידע שרכשתם בקורס.
  • תוכלו להצטרף לקבוצת ווצאפ ופייסבוק כדי להמשיך ולשמור על קשר ולכל שאלה שתרצו לשאול.
  • בסיום הקורס יהיה בידיכם אתר פיקסל פרפקט איתו תוכלו להתחיל לעבוד בקלות ובנוחות.

קידום אתרים

מהו למעשה SEO ולמה כדאי ללמוד את זה?

SEO הינו ראשי תיבות של search engine optimization או בתרגום פשוט אופטימיזציה למנוע החיפוש. מנוע החיפוש של גוגל הינו הדרך המהירה והטובה ביותר להחשף, למצוא קהלים חדשים ולמשוך לקוחות חדשים. איך עושים את זה? לאו דווקא

על ידי קידום ממומן, אלא גם באמצעות קידום אורגני. כדי לדאוג שהלקוח שלכם תמיד יהיה בראש טבלת החיפוש כאשר מישהו מקיש את מילות המפתח המתאימות לו, לדוגמא, רופא שיניים בבאר שבע, עליכם לדעת כיצד לעשות את זה נכון. אם גם אתם אוהבים תמיד להצטיין, חייבים להיות במקום הראשון ולהלחם ללא פשרות עבור הצלחת הלקוח שלכם, מקומכם בתחום ה – SEO.

 

מה אוכל לעשות עם ההסמכה שלי כבוגר קורס למקדמי אתרים?

כבוגר הקורס תוכל לקדם את בית העסק שלך בעצמך, לנהל את חטיבת ה – SEO בבית העסק שבו אתה עובד, לעבוד כעצמאי מהבית או להקים חברה לשירותי SEO ולעמוד בראשה. כך או כך זהו מקצוע שנחשב ככלי עבודה חשוב בעולם שבו הכל עובר דרך האינטרנט.

 

לסיכום

קורס לקידום אתרים של עשהאל דרייר פותח לך דלתות לכל סוג קריירה שתבחר, כעצמאי או כשכיר, כעבודה עיקרית או כמשנית, על מנת לקדם את עצמך או אחרים, כדי שתמיד תגיע לפסגה ותוביל איתך את כל האחרים.

קורס למידה במחשב

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא