חיפוש

איך נקבע מחיר קידום אתרים? (ודוגמאות לתקציבים שונים)

כמו בכל עסק בתחום הדיגיטל או בכל תחום אחר, עולה השאלה – כיצד תומחר השירות שניתן לנו או כיצד עלינו לתמחר את השירות שאנו מעניקים. במאמר הבא נעניק מידע חשוב על איך נקבע מחיר קידום אתרים ב 2019 ואף ניתן מספר דוגמאות לתקציבים שונים.

 

איך נקבע מחיר קידום אתרים

ניסיון בתחום

כמו בכל עסק, ניתן למצוא כיום מקדמי אתר וחברות של קידום אתרים בכל התחומים.

ניתן לעבוד אם מקדם אתרים שרק סיים את הקורס ויצא לשוק העבודה וניתן לעבוד עם אדם פרטי או חברה בעלי רזומה עשיר ועשרות לקוחות. הניסיון של האדם או החברה בתחום משפיעים רבות על המחיר.

בהקשר הזה ניתן להעריך כי מקדם מתחיל ישמח להעניק לכם שירות במחיר מינימלי (סביב ה 1000-2500 ש"ח בחודש). 

מבחינת המקדם המתחיל, מלבד מאות השקלים שהוא מרוויח, הוא מרוויח דבר לא פחות חשוב – ניסיון. לעומת זאת חברה עם ניסיון רב בשוק, עם הצלחות מוכחות בשטח לא תנסה לעשות עליכם רושם עם מחיר נמוך.

אלא תדרוש את מה שהיא צריכה על מנת להעניק לכם שירות מקצועי מצד אחד, ומצד שני להשאר ברווח.

חברה עם וותק ורזומה, תדרוש מחיר שנע בין 2,200 ש"ח לבין 15,000 ש"ח. מלבד ניסיון החברה, המחיר אותו החברה תדרוש תלוי כמובן גם בפרמטרים הבאים שנציין.

 

כמות המאמרים שמסופקים

 "תוכן הוא המלך" משפט המחץ שכל מקדם מתחיל, בינוני או מוביל מדקלם מתוך שינה. הסיבה למשפט הזה היא פשוטה – ללא תוכן, פשוט אין איך לקדם את האתר.

כדי לקדם את הביטוי "משקה קוקה-קולה" חייב שיהיה באתרכם תוכן שמתייחס לכך. על מנת לשמור על אתר פעיל, לחזק אותו ולקדם אותו, יש צורך תמידי בהעלאת מידע חדש לאתר.

אותם תכנים שעולים בכל חודש (יכול לנוע בין מאמר אחד ועד ל -50 מאמרים ויותר), עולים למקדם האתרים לא מעט כסף. ולכן כמות המאמרים משפיעה על המחיר שילקח

 

כמות הבקלינקס שניתנים לכם (BACKLINKS)

במילים פשוטות, כמות המאמרים שעולים באתרים אחרים ברשת עם קישור לאתר שלכם. ככל שהאתר יותר מוכר וחזק, כך הקישור יעלה יותר. 

 

שעות אופטימיזציה על האתר 

כמה שעות המקדם או הצוות שלו משקיעים בחודש על האתר שלכם? לשיפור והעלאת תכנים, לסידור היררכיה ולבדיקות טכניות? הדבר משפיע רבות על מחיר קידום אתרים.

 

עוסק פטור או חברה בע"מ

האם המקדם הינו עוסק פטור שלא חייב במע"מ או חברה בע"מ שיש לה הוצאות שוטפות? לכל אחת מהתשובות יש השפעה שונה על המחיר עבור קידום האתר.

 

הוצאות נוספות 

מחיר קידום האתרים מושפע מעניינים נוספים שאותו מקדם בוחר לבצע.

בין אם הוא מפרסם אתכם בסושיאל מדיה, משקיע על עיצוב חדש לאתר, או נעזר בתכנות, כל דבר כזה, הינו הוצאה נוספת, שתתבטא במחיר קידום האתר שיילקח.

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא