חיפוש

מה עושים כאשר מזמינים יום הולדת טיקטוק?

אין ספק שאפליקציית הטיקטוק כבשה את העולם ואת המסך ואיזה כיף שהיא יכולה לצאת ולהתממש במציאות בחגיגות של הילדים שלכם! כולנו מכירים את הרשתות החברתיות: פייסבוק, אינסטגרם אבל לרובנו, כאלו מעל גיל 30, אין שום מושג לגבי האפליקציה הזו ולמה ילדי ישראל פשוט מתים עליה? בואו נבין מהי יום הולדת טיקטוק!

 

מה כוללת יום הולדת טיקטוק? ולמה קוראים לה כך?

יום הולדת טיקטוק היא יומולדת שכולה סביב אפליקציית הטיקטוק שכל כך אהובה על הילדים שלנו. אז מה עושים ביומולדת כזאת?

מסיבת ריקודים: עם השירים הכי מושמעים בטיקטוק (להיטי טיקטוק)

משחקי מסך: יצירת סרטונים וקליפים לטיקטוק בהשראת האפליקציה

מסיבת אוזניות: גם היא עם להיטי הטיקטוק של כל הזמנים פלוס שירי ילדים אהובים

קריוקי: ניתן לילדים לזייף ולהנות לצד השירים המוכרים ואהובים

משחקי קהל, משחקי חברה, מיתוג טיקטוקי, עוגת טיקטוק ואולי אפילו כוכב או כוכבת טיקטוק מוכרים!

 

למה דווקא טיקטוק והאם זו אפליקציה שמדרדרת את הילדים שלנו?

טיקטוק היא אפליקציה שמבוססת על סרטונים. הממשק בה נוח ונגיש ומתאימה מאוד לרוח התקופה. הכל מהיר, צבעוני, יפה או מצחיק. כמות בלתי נגמרת של אסקפיזם ובידור וכל זה בחינם. אולי אלו רק חלק מהסיבות למה האפליקציה הזו כבשה את הילדים שלנו כל כך מהר.

כמובן שאנחנו בעד להגביל ולשים גבולות לילדים אבל חשוב להגיד שיש באפליקציה גם המון תוכן מועיל ומלמד וזאת לאור העובדה שהיא הצליחה מאוד והצליחה לגרום גם לבעלי עסקים ולהוריד אותה!

 

יום הולדת טיקטוק מעניינת גם מבוגרים

אומנם היא התחילה מאפליקציה של ילדים קטנים ונוער, אבל אלו צילמו אותנו (המבוגרים, ההורים, האחים, המורים וכו') הכריחו אותנו ללמוד ריקודים ולרקוד לצלילי המוזיקה. בקיצור טיקטוק היא אפליקציה לכל המשפחה, ולכן אנחנו חושבים שגם אתם כהורים צריכים לראות את היתרונות והכיף שבה.

היא מזיזה אותנו מהספה ומהמסך וגורמת לנו לרקוד, לשמוח ולהיחשף לשירים חדשים וסגנונות שאנחנו לא מכירים. היא מחברת אותנו אל הילדים שלנו ויוצרת  לנו מולם שפה משותפת ותחום עניין.

 

מה חשוב לבדוק לפני שאתם בוחרים חברת ימי הולדת בתחום הטיקטוק?

מכיוון שזוהי אפליקציה חדשה יחסית היינו בודקים את הניסיון של אותם מפעילי יומולדת, הציוד, הרעיונות, איכות המיתוג ואולי אפילו את עמוד הטיקטוק שלהם בעצמם. בכל זאת, אם אתם מתיימרים לעשות ימי הולדת בטיקטוק אתם אמורים להבין באפליקציה מאוד או לפחות להשתמש בה! אתם גם יכולים לבדוק את הציוד שיש ברשותם, שכן רוב הסרטונים צריכים חצובה או רינג לייט, ולוודא שיש מספיק לכמות המוזמנים שלכם.

 

לסיכום יום הולדת טיקטוק

טיקטוק אולי התחילה על רגל שמאל עם הרבה הורים אבל כיום אנחנו מבינים שהיא חלק בלתי נפרד מהחיים של הילדים שלנו, הם מעתיקים משם לבוש, לומדים ריקודים ומכירים סגנונות שירה חדשים. במקום להילחם אנחנו צריכים לשתף פעולה בצורה בריאה ולדעת מתי לשים גבולות. תהנו ו – מזל טוב!

טיק טוק

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא