חיפוש

מה עורך דין תאונות דרכים בדיוק עושה?

עורך דין תאונות דרכים הוא עורך דין המומחה במקרים ובתיקים בהם הגורם לסכסוך ולאי ההסכמה בין שני הצדדים הוא קיומה של תאונת דרכים. לאחר תאונת דרכים, הצד הנפגע עשוי להיות זכאי לפיצויים והחזרים כלכליים על הטיפול הרפואי ועל הנזק שנוצר לרכב. עורך דין תאונות דרכים ייצג אתכם באופן הטוב ביותר, וישים בראש מעייניו את המטרה להעניק לכם את מירב הפיצויים וההכרה שמגיע לכם לאחר תאונת הדרכים. כדי להבין יותר במה מדובר ומה בדיוק תפקידו, לפניכם קצת על מה עורך דין תאונות דרכים בדיוק עושה?.

 

מה הוא עורך דין לתאונות דרכים?

עורך דין לתאונות דרכים הוא איש מקצוע המומחה בדין הקשור בתאונות דרכים ובפיצויים המגיעים לכם מהן. למעשה לאחר תאונת דרכים אנחנו לא במצב המיטבי לפעול ולהשיג את המגיע לנו. זהו בדיוק תפקידו של עורך דין תאונות דרכים, לדאוג לכל הבירוקרטיה ובקשת הפיצויים הנלוות מן תאונת הדרכים שעברתם, ובמידת הצורך גם לקיים דיונים ותביעות מול הצד השני בתאונת הדרכים.

עורך דין לתאונות דרכים יסייע לכם לאחר התאונה, לקבל את הפיצויים ולדאוג לבירוקרטיה הנדרשת, כדי שתוכלו להתמקד בלנוח ולדעת בראש שקט שמטפלים לכם בכל הדברים הקשורים לתאונה. לעוד מידע ולקבל סיוע מומלץ לפנות אל https://ddlaw.co.il.

 

כיצד מומלץ לנהוג לאחר תאונת דרכים?

כמובן שבעת תאונת דרכים, אנחנו לא הכי רציונליים ולא מצליחים לחשוב על הצעדים הנכונים לאחר התאונה, והתפקוד האחראי והנכון ביותר לאותה העת. בכל זאת, כדאי תמיד לזכור מספר פרמטרים חשובים שכדאי לעקוב אחריהם לאחר התאונה, כדי בהמשך לקבל את הפיצויים וההכרה בפגיעה שלכם באופן הפשוט והברור. לפניכם מספר פרמטרים שכדאי לזכור לאחר תאונה:

 

  1. תיעוד ואיסוף נתונים – חשוב מאד לתעד את הפציעות, הרכב, הרכב השני וכן את הזירה כולה ואף את העדים, כמו שהם לפני שאתם מזיזים אותם או עוזבים את הזירה. אלה עדויות שיכולות להיות לאחר מכן בעלות ערך רב, כדי להוכיח מה קרה לכם ועד כמה ניזקתם. מעבר לתיעוד, חשוב לאסוף את הפרטים של הנמצאים בזירה, של העדים וכמובן את פרטיו של הרכב השני ונהגו.

 

  1. תיעוד בבית חולים – ההמלצה הכי גדולה והמוכרת, היא שלאחר תאונות דרכים, חשוב ללכת לבית חולים ולבצע בדיקות כלליות. בגלל ההלם מהתאונה, רבים לא מרגישים בעוצמה את הנזקים שלהם ויכולים לוותר על בית חולים כאשר הוא נחוץ ונדרש. לכן מומלץ תמיד כן ללכת עבור בריאותכם. מעבר לכך, בית החולים ינפיק מסמך שמתעד את התאונה ומצבכם לאחריה, דבר שיכול להיות חשוב בהמשך וכן גם יעניק לכם אישורי מחלה. שמרו את כל ההוצאות והקבלות – אישורי אשפוז, קבלות על תרופות, כל הוצאות שהיו לכם שיהיו חשובות בהמשך.

 

  1. השלב האחרון הוא שבמידה ואתם מעוניינים לקבל את הפיצויים ולבדוק מה מגיע לכם, חשוב לפנות בהקדם האפשרי לעורך דין ולקבל ייעוץ ומידע, ובמקרה הצורך לפנות למשטרה כדי להתריע על קרות התאונה.

 

עורך דין

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא