חיפוש

מה זה קידום אורגני ולמה זה חשוב לעסק שלך?

עולם השיווק ברשת הפך לזירה המרכזית לפעילות עסקים. הנוכחות ברשת חשובה באופן מוחלט לרווחיות של העסק ויש תחרות עזה על תשומת הלב של כל גולש. ישנן דרכים שונות להגביר את הבולטות ברשתות, ובשנים האחרונות תחום הקידום האורגני, הנקרא גם אופטימיזציית אתרים (SEO) הפך למרכזי והחשוב ביניהן. במאמר הבא תוכלו להבין מה זה קידום אורגני ומה החשיבות שלו לעסק שלכם.

 

מה זה קידום אורגני?

קידום אורגני הנקרא גם אופטימיזציית אתרים (SEO) הוא תחום קידום אתרים המתמקד בקידום טבעי במנועי החיפוש, ללא מימון. כלומר, מטרת הקידום האורגני היא להביא את האתר להיות בין התוצאות הראשונות במנועי החיפוש באופן טבעי וללא מימון. בשנים האחרונות התחום התפתח והתמקצע, ולעיתים קרובות בכדי לקדם את האתר שלכם, רק חברה לקידום אתרים תוכל ליצור קידום אורגני בעל ערך שמייתר את הצורך ברכישת חבילות פרסום.

קידום אורגני

 

למה קידום אורגני חשוב לעסק שלך?

בעבר נהוג היה לחשוב שאין כמו מוניטין בשביל החוזק וההצלחה של העסק, אז קידום אורגני הוא למעשה התרגום של מוניטין לעידן האינטרנט. כאשר לקוח מחפש מידע על עסק מסוים, הוא נוטה לבטוח הרבה יותר בתוצאות הלא ממומנות של גוגל, והוא מחפש מידע אובייקטיבי ואינפורמטיבי עם קישורים בפוסטים ברשתות החברתיות. כך שלמעשה קידום אורגני מייצר אמון ומוניטין בעידן בו יש כמות אדירה של מידע ותחרות קשה על תשומת הלב.

 

ממה מורכב קידום אורגני טוב?

מטרת הקידום האורגני היא להביא את האתר להופיע בתוצאות הראשונות במנועי החיפוש. לפיכך,  קודם כל צריך להבין מה גורם למנוע החיפוש להציג אתר זה או אחר בראש הרשימה. במחקר הקידום האורגני ברור שיש מספר תחומים קריטיים ששיפור שלהם ישפר משמעותית את הנוכחות של האתר. התחומים הם מחקר מילות מפתח, יצירת תוכן, בניית קישורים וחוויית משתמש. כאשר משפרים באופן מתמיד את התחומים האלה באתר שלכם, אפשר להבטיח קידום אורגני משמעותי.

 

מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח מכוון את התוכן ומלל באתר שלכם לפי מילים שמנועי החיפוש קולטים כמשמעותיות יותר למשתמשים. המחקר מבטיח שימוש חכם במילים האלה, ובכך מקדם את האתר בתוצאות של מנוע החיפוש. חשוב לזכור שהמילים האלו משתנות כל הזמן, ויש לעדכן את מחקר מילות המפתח כל הזמן.

אופטימיזציה לאתר

 

חוויית משתמש

אתר עם חוויית משתמש גרועה, לא נוחה ומבלבלת, לא ימשוך גולשים, הם לא יישארו בו,] ולכן מנוע החיפוש יתפוש אותו כפחות רלוונטי למשתמש ויוריד אותו בתוצאות החיפוש. יש חשיבות לחוויית משתמש נוחה ומזמינה.

 

בניית קישורים

האתר שלכם צריך להיות מקושר לעוד אתרים ולתוכן, כאשר התוכן והקישורים הנוספים נתפסים כאובייקטיבים, לדוגמה בפוסט ברשת החברתית, הם מייצרים יותר אמון וטראפיק גדול וטבעי יותר לאתר.

 

יצירת תוכן

משתמשים נמשכים לתוכן בעל ערך. בקידום אורגני אנחנו מייצרים תוכן חינמי שמושך את המשתמשים להבנה בעלת ערך של התחום, מידע אמיתי שהלקוח יכול לרכוש. דרך נגישות המידע הלקוח יגיע לשירות או למוצר שאנחנו מציעים.

 

סיכום

קידום אורגני הוא תחום מתפתח שחשיבותו בשיווק עולה וגוברת כל הזמן. הוא המקבילה האינטרנטית למוניטין הישן של עסקים מבוססים. כדאי להשקיע בקידום האורגני כמו שכדאי להשקיע במוניטין של העסק שלכם.

הצלחת העסק

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא